Behandling/vedligeholdelse af læderindtræk
Fra : mullerman

Dato : 29-03-05 21:59

Hej Ng

Hvordan behandler/vedligeholder jeg læderindtræk i bilen? Det er helt nyt...

Martin
Citroen C4 Hdi Exclusive

Fra : JJ

Dato : 29-03-05 23:08

Sæbespåner blandet i varmt vand til en grødte masse. Så bliver stolene som
helt nye igen.
/JJ

Fra : Ukendt

Dato : 30-03-05 19:10

> Sæbespåner blandet i varmt vand til en grødte masse. Så bliver stolene som
> helt nye igen.

Nemli ja! Men tricket går på kun at anvende skummet fra sæbespånerne i en
hårdt opvredet klud eller evt en svamp.
Skum så hele sædet ind og tør efter med en hårdt opvredet klud (uden skum).

Jeg bruger så til sidst trykluft til at blæse skummet ud fra syningerne og
så lige tøre efter med kluden.

--
/Claus

Nu med ny Golf TDI.