Metallak
Fra : phk

Dato : 28-03-05 04:29

Metallak er snyd og slet ikke pengene værd:

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=286629

--
Per, Esbjerg

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-03-05 06:37

phk skriver:

> Metallak er snyd og slet ikke pengene værd:
>
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=286629

Tænk, her gik jeg og trode at man købte metallak, fordi det er
pænere.....
De er _så_ kloge hos EB.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-03-05 07:24

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Tænk, her gik jeg og trode at man købte metallak, fordi det er
> pænere.....

Også her...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Martin Kiefer

Dato : 28-03-05 07:27

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in message

> Tænk, her gik jeg og trode at man købte metallak, fordi det er
> pænere.....
> De er _så_ kloge hos EB.

Samme her, jeg var ikke klar over det havde nogen praktisk effekt
overhovedet ud over at være pænere end den normale lak.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-03-05 09:16

> phk skriver:

> Tænk, her gik jeg og trode at man købte metallak, fordi det er
> pænere.....
> De er _så_ kloge hos EB.

Ja det viser sig først om 10-12 år om fabrikkerne virkelig har fået styr på
især den røde farve, når bilen har stået udenfor i mange år.
Jeg er godt nok meget skeptisk endnu.
Jeg køber nu også metallak fordi det skal se godt ud

--
Tom

Fra : HGF

Dato : 28-03-05 14:48

> Ja det viser sig først om 10-12 år om fabrikkerne virkelig har fået styr

> især den røde farve, når bilen har stået udenfor i mange år.

Hvis en rød lak er falmet, så er det en dovenlars
som har haft vognen, og er lakken 'slidt' og misvedligeholdt,
eller aldrig-holdt, hvad så med resten af vognen ???

Fra : Lars Knudsen

Dato : 28-03-05 10:33

Hejsa,

On Mon, 28 Mar 2005 05:28:51 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>Metallak er snyd og slet ikke pengene værd:
>http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=286629

Så vidt jeg husker hører bl.a. sølvmetallic til en af det mest
salgsvenlige farver, så på en eller anden måde har det jo nok en
værdi. Tilsvarende syntes mange også at metallic farver er pænere,
igen salgsfremmende når bilen skal sælges.

Desuden er det vel som så meget andet "ekstraudstyr" svært at hente
pengene på igen når bilen sælges.

** Lars

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-03-05 10:34

Lars Knudsen skriver:

> Så vidt jeg husker hører bl.a. sølvmetallic til en af det mest
> salgsvenlige farver, så på en eller anden måde har det jo nok en
> værdi.

Til gengæld syntes jeg at den er røvkedelig, der er alt for mange biler
på markedet i den farve

> Tilsvarende syntes mange også at metallic farver er pænere,
> igen salgsfremmende når bilen skal sælges.

Jep

Fra : Lars Knudsen

Dato : 28-03-05 10:47

Hej.

On Mon, 28 Mar 2005 11:33:41 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"

>Til gengæld syntes jeg at den er røvkedelig, der er alt for mange biler
>på markedet i den farve

Det er jeg så på ingen måde uening i

Til gengæld er den vældig praktisk... Specielt når man som jeg bor et
stykke ude af en grusvej - den er lige lidt mere svine-venlig end
diverse mørke farver.

** Lars