Mercedes reservedele
Fra : Preben Christensen

Dato : 28-03-05 00:19

Hej

Hvor køber i billige reservedele i DK eller DE?

--
Venlig Hilsen
Greetings

Preben Christensen

Fra : blue

Dato : 28-03-05 20:45

http://www.autoimport.dk/

Fra : claus b. p.

Dato : 01-04-05 21:57

"blue" <xx@xx.xx> wrote in message
> "Preben Christensen" <dunder@pc.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.autoimport.dk/
Ja, de er meget flinke, og har af og til nogle brugte stumper til gode
priser, men de er nu ikke billigere med deres listepriser på MB stumper end
MB selv.... Nogle gange endda dyrere. Måske kan man forhandle? Det kan man
af og til på de lokale taxiværksteder, fx. Emins Auto.

Ellers er et af de eneste steder i DK med dele jeg har fundet,
www.autostumper.dk
Jeg købte bremsedele mm. for et par år siden, og kan efter 50000 km
konstatere at kvaliteten er ok.

Ellers er MB stumper generelt 20-30% billigere i Tyskland (originale fra MB)
selv om MB Danmark hævder det modsatte. Jeg sparede dog lidt ekstra med
nogle originaldele jeg købte hos et taxiværksted i Hamburg. www.taxitech.de
(Købte dog ikke via nettet)

/Claus