tandrem
Fra : Aragorn25

Dato : 27-03-05 18:21

en peugot 106 1.1XR fra 97 som har kørt 95.000km.

Hvordan er service intervallerne på såden een? skal den ved 100.000km?

Den har aldrig fået skiftet tandrem, bliver det skiftet næste gang?

Hvad skal man regne med prisen på den næste service ca?

mvh
Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-05 19:00

"Aragorn25" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den har aldrig fået skiftet tandrem, bliver det skiftet næste gang?
>
> Hvad skal man regne med prisen på den næste service ca?

Intervallet hedder 120000 km. eller 4 år - hvad der kommer først, så den
skal skiftes hurtigst muligt!

Prisen får du lettets hvis du ringer til Peugeot og spørger efter prisen (de
har et "Det er ikke dyrt at være orginal" program til ældre biler hvor de
laver reparationer til meget billige priser)

Fra : Aragorn25

Dato : 27-03-05 20:13

Er det noget du har læst et sted på netter, med ikke dyrt? i så fald, har du
et link?
mvh
Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-05 20:56

"Aragorn25" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Er det noget du har læst et sted på netter, med ikke dyrt? i så fald, har
> [...]

http://www.peugeot.dk/service/frameset-service.html

Og med i "Det ikke dyrt at være original" er også udskiftning af tandrem!

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 27-03-05 21:41

"Aragorn25" <aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> en peugot 106 1.1XR fra 97 som har kørt 95.000km.
>
> Hvordan er service intervallerne på såden een? skal den ved 100.000km?
>
> Den har aldrig fået skiftet tandrem, bliver det skiftet næste gang?

Så er det op over som skrevet andet steds i tråden.
Her i vestjylland var prisen 3500 inklusiv moms( tjekkede 2 værksteder -
give or take 100kr) for tandremsskift.
Min lokale mekanikus skulle have 2700 inklusiv moms for det.

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM