Ford Transit - elproblem
Fra : Michael Rasmussen

Dato : 27-03-05 15:11

Hej NG

Da min Ford Transit hele tiden springer sikringen til lyset i højre side +
instrumentbordet og bilen gerne skulle ud og køre på tirsdag er jeg lidt i
panik.

Søger derfor hjælp fra nogen i gruppen som ligger inde med et eldiagram til
en Ford Transit fra 93 eller eventuel på anden måde kan bistå med at løse
mit problem ?

Al hjælp modtages med kyshånd.

Mvh
Michael ( 7000 )

Fra : alexbo

Dato : 27-03-05 19:32

"Michael Rasmussen" skrev

> [...]
> instrumentbordet og bilen gerne skulle ud og køre på tirsdag er jeg lidt i

Det lys der ikke virker er problemet, hvis den ikke springer øjeblikkelig
kan du nå at se hvad der virker og hvad der ikke virker.
Hvis den springer øjeblikkelig så skal du bruge en hjælper til at se på den
enkelte lygte i det sekund du sætter en ny i.
Her skal du lige tænke på at positionspæren ofte er sprunget, det kan
foranledige dig til at tro at problemet er der.
Forøvrigt er det nok anhængerstikket.

mvh
Alex Christensen