Kørecomputer AX
Fra : tubs

Dato : 26-03-05 16:43

For nogle uger siden spurgte jeg, om en rimelig hjemmemekaniker selv kunne
klare en toppakning på en AX 1,1 i fra 95 med 250.000 på bagen.
Rådene var udprægede negative, men alligevel forsøgte jeg, og efter 12 timer
spandt den igen som en mis - dog med det minus, at kontrollampen for
kørecomputeren lyser. Ikke hele tiden, men for det meste.
Er der en speciel procedure der skal følges, for at fodre den med fornødne
data?
Eller må jeg en tur omkring en prøvestand der kan 0-stille den igen?
På forhånd tak.

Fra : Brian Knudsen

Dato : 26-04-05 20:46

Din lampe lyser pga en fejl i motorstyring, prøv først af afbryde batteri i
10 minutter.. Ellers skal du have fejlkoder "blinket" i og analyseret..
Brian