Ny bil + rådyr = sur ræv!
Fra : Martin Petersen

Dato : 24-03-05 22:50

Halløj.

Bedst som man lige havde vænnet sig til at køre i sin nye (brugte) bil,
pløjer man gudhjælpemig ind i et rådyr. Satans!

Ny klap, frontgrill, køler, lygter og en mulig kofanger. Opretning af
stykket foran køleren. Diverse malerarbejde. Altsammen på en Rover 216 si =
pissedyre reservedele. Hold k... en lortepåske! "#¤#"¤!"¤#&#"#"#%!!!!

Ellers går det meget godt. :(

Nogen der kender et billigt sted at købe Rover dele? En hugger evt.....

Ja, god påske til jer andre. Pas nu på de forbandede skravl. I det mindste
er der en strømer der skal have dyreryg i morgen. :)

--
Martin Petersen
"A low voter turnout, is an indication

Fra : Johnny

Dato : 24-03-05 23:30

> [...]
bil,
> pløjer man gudhjælpemig ind i et rådyr. Satans!

Noget i stil med
http://www.kritikken.dk/phpBB/album_showpage.php?pic_id=11 ?

_____________________________
www.kritikken.dk - for dig der er igang med en køreskole

Fra : Martin Bak

Dato : 25-03-05 01:36

"Johnny" <johnny@kritikken-dot-dk.no-spam.invalid> skrev i en meddelelse
> Halløj.

> bil,

Hvis ikke den er for smadret, så er det da bare om at få den op bagi og hjem
til partering... Det er jo din bil det er gået ud over, ikke falckmandens
eller skovridderens.

Martin

Fra : Martin Petersen

Dato : 25-03-05 08:13

skrev følgende:
> Halløj.

> Noget i stil med
> http://www.kritikken.dk/phpBB/album_showpage.php?pic_id=11 ?

Hvordan er taget blevet trykket ned?

Så vildt er det heldigvis ikke....

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 25-03-05 09:30

"Martin Petersen" <knopfisk@[fjern]nakskovnet.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan er taget blevet trykket ned?

Kræeet er uden tvivl blev slynget op i luften ved mødet med fronten, el.
måske med en anden bil, og har så ramt forkanten på taget. Er der nogen som
tør gætte på hvilken bil det er?.

> Så vildt er det heldigvis ikke....

Når et dansk rådyr på 40-50 kg. kan lave den ravage, hvad kan en 10* svensk
elg så ikke lave? ;).

Fra : Anders Christensen

Dato : 25-03-05 10:01

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Når et dansk rådyr på 40-50 kg. kan lave den ravage, hvad kan en 10* svensk
> elg så ikke lave? ;).

Jeg har mødt en smadret V70 som havde taget en elg frontalt..
Resultatet: Totalskadet bil, to dræbte på forsæderne, samt to fastklemte
bag i bilen..

Jeg er bare glad for at jeg var lidt forsinket den dag, ellers kunne det
have været mig der havde "mødt den"

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 25-03-05 10:23

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har mødt en smadret V70 som havde taget en elg frontalt..
> Resultatet: Totalskadet bil, to dræbte på forsæderne, samt to fastklemte
> bag i bilen..

Af samme grund havde de gl. SAAB 99,90,900 indbygget roll-cage, elg-sikring.
Jeg kender en som har reddet livet på den konto, bilen rullede rundt, så
alle ruder hoppede ud af "fatningen", den smadrede en beton-brøndring og
videre ind over marken. Dørene kunne åbnes og han steg ud, det eneste han
fejlede var en hud-afskrabning, men bilen var "færdig".

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 25-03-05 20:32

"Anders" == Anders Christensen <vladimirr@vladimirr.dk> writes:

> Jeg har mødt en smadret V70 som havde taget en elg frontalt..
> Resultatet: Totalskadet bil, to dræbte på forsæderne, samt to
> fastklemte bag i bilen..

Ja, det er nogle dælans store dyr.

> Jeg er bare glad for at jeg var lidt forsinket den dag, ellers kunne
> det have været mig der havde "mødt den"

Det er en god grund til at følge fartgrænserne i norge. Sidste sommer
var der en elg der på det nærmeste stod og ventede i vejkanten, til
jeg var så tæt på at jeg ikke kunne nå at bremse. Og *så* sprang den
op på vejen. Heldigvis for mig havde den fejlvurderet situationen, så
jeg nåede at stoppe. Ærgeligt jeg ikke havde et kamera med, for det
var godtnok årets billede.

Og kl. 4 om morgenen er de ikke sådan at få øje på, når de gemmer sig
ude i grøften.

--
/Wegge
Min holdning til Usenet - <http://wiki.wegge.dk/Usenet>

Fra : Lars Knudsen

Dato : 27-03-05 21:19

Hey,

>Når et dansk rådyr på 40-50 kg. kan lave den ravage, hvad kan en 10* svensk
>elg så ikke lave? ;).

Ja de fylder dælme godt. Så en her den anden dag - ikke en sjover man
har lyst til at køre ind i. Selv om jeg faktisk har friskade for
kaskoskader ved dyrepåkørsel, så....

Og var det rådyr til middag - så har jeg dem jo fisende rundt lige
udenfor på marken Hmm.. Må få taget jagttegn en dag!

** Lars

Fra : RSP

Dato : 25-03-05 16:14
Fra : Sp@cey

Dato : 26-03-05 17:13

"RSP" <n@t.dk> skrev i en meddelelse

> eller http://www.pbnation.com/showthread.php?s=&threadid=777869
>
> Advarsel, ikke for sarte sjæle....

Nej den sidste er godt nok blevet cremet.....!!!!

Kenneth