Dansk Bilglas - erfaringer
Fra : Æske

Dato : 24-03-05 21:44

Overvejer at få skiftet min forrude i polioen fra 1997, da den har en
del små stenslag og ridser.

Har fået et "tilbud" på 2200,- alt inklusiv. Er det en fair pris og er
der nogen der har fået noget lavet hos dette firma som kan komme med et
par bemærkninger?

Go' påske

Æske

Fra : Michael Pagh

Dato : 24-03-05 22:43

Glemte lige at nævne, at hvis du er medlem af FDM og fremviser dit
medlemskort, så får du 10%. Se mere omkring det på FDM`s hjemmeside, kan
ikke huske om der er nogle forbehold.

Fra : Michael Pagh

Dato : 24-03-05 22:44

Glemte lige at nævne, at hvis du er medlem af FDM og fremviser dit
medlemskort, så får du 10% rabat. Se mere omkring det på FDM`s hjemmeside,

Fra : Michael Pagh

Dato : 24-03-05 22:41

"Æske" <m_bach_f@FJERNEDETTEhotmai.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har fået et "tilbud" på 2200,- alt inklusiv. Er det en fair pris og er
> der nogen der har fået noget lavet hos dette firma som kan komme med et

Hej Æske

Jeg har fået rep. et par stenslag hos hhv. Kolding afd. og Vejen afd., ingen
problemer der. Min kammi har fået skiftet forruden på hans Daihatsu Charade
fra 93, han bor i Bramming, så det var muligvis i Esbjerg? Han har heller
ikke noget at brokke sig over.

Prisen lyder OK, min kammi gav vist 3-3,5K, og en forrude til min Xantia
koster ~3K alt inklusiv.

Just my 2 cents....

MVH
Michael Pagh

Fra : Lars Frandsen

Dato : 25-03-05 07:23

> [...]
>
> Har fået et "tilbud" på 2200,- alt inklusiv. Er det en fair pris og er
> der nogen der har fået noget lavet hos dette firma som kan komme med et

Jeg har for nogle år fået skiftet forruden i min daværende bil (Seat
Cordoba), hvor det kostede ca. kr. 2800,-, så det ser ud til at prisen er
faldet, da det formodetlig er den samme type rude, du skal have i Poloen.

Når jeg bliver træt af at se på stenslaget i Octaviaen, bliver det Dansk
Bilglas igen.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Anders Thomsen

Dato : 25-03-05 08:27

> Har fået et "tilbud" på 2200,- alt inklusiv. Er det en fair pris og er
> der nogen der har fået noget lavet hos dette firma som kan komme med et
> par bemærkninger?

Nu lige poloen har jeg ingen erfaringer med. Men jeg har fået skiftet
forrude i min Toyota Carina og indhentede et tilbud fra Dansk Bilglas på
4350,-. Synes nok det lød lidt dyrt og ringede et par andre steder, endte
hos Bilcenter Vendsyssel hvor samme udskiftning kom til at stå i 3093,-.
Så mit råd ville være at prøve at ringe et par andre steder først.
mvh.
Anders

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-03-05 08:32

Æske wrote:
> [...]
>
> Har fået et "tilbud" på 2200,- alt inklusiv. Er det en fair pris og er
> der nogen der har fået noget lavet hos dette firma som kan komme med

Kun gode erfaringer med flere afdelinger...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Æske