reg. attest??
Fra : Mette og René

Dato : 24-03-05 13:22

hvordan er det med det skal man beholde den selv eller skal køber have den
med???

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-03-05 14:59

"Mette og René" <metterene@tdcspace.dk> wrote in message
> hvordan er det med det skal man beholde den selv eller skal køber have den
> med???

Han kan ikke omreg uden - så jeg tror han vil sætte pris på at få den med :)

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : HKN

Dato : 24-03-05 15:07

> hvordan er det med det skal man beholde den selv eller skal køber have den
> med???

Køber får jo en ny når bilen er omregistreret i købers navn - og det vil jeg
tilråde at du selv står for, ellers risikerer du at han/hun aldrig får det
gjort, og dermed står du i en dårlig situation hvis den nye ejer laver en
skade el.lign.

Mvh
Henrik

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 24-03-05 16:41

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> gjort, og dermed står du i en dårlig situation hvis den nye ejer laver en

Ikke hvis du har en underskrevet slutseddel og skaden er sket indenfor de
magiske 3uger.
Så koster det ikke sælger et rap af forsikringsselskabet (min bror prøvede
det selv - hans kammi der kørte bilen bilen hjem knalede op bag i min bror)

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM