Søger skabelon til parkerings bøde
Fra : Janner

Dato : 23-03-05 21:04

Søger skabelon til parkerings bøde, er så pisse trær af naboen der altid
laver en rigtig kvindelig pensionist parkering

/Janb

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 23-03-05 21:10

> Søger skabelon til parkerings bøde, er så pisse trær af naboen der altid
> laver en rigtig kvindelig pensionist parkering

Jeg har en parkeringsbøde du må få

Mvh

Emil

Fra : Janner

Dato : 23-03-05 21:15

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> wrote in message

> Jeg har en parkeringsbøde du må få
>
> Mvh
>
> Emil

Har haft en skabelon engang der var lige til udfylde ...

Fra : Henning

Dato : 23-03-05 21:27

On Wed, 23 Mar 2005 21:03:58 +0100, "Janner"
<askmejust@nospamnejtak.ja> wrote:

>Søger skabelon til parkerings bøde, er så pisse trær af naboen der altid
>laver en rigtig kvindelig pensionist parkering

Jeg havde nogen liggende engang fra vistnok Parkering København? Det
var en lille folder, hvor omslaget lignede en p-bøde. Der var så
skrevet en pæn hilsen om at vedkommende parkedere uhensigtsmæssigt,
indeni var beskrevet hvordan man måtte parkere ved hjørner, porte osv.
Meningen var at irriterede naboer kunne sætte den under
vinduesviskeren på de pågældende biler.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : P.Christensen

Dato : 23-03-05 21:34

"Henning" <nomail@all.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
Den skulle være her:

http://www.hverdagogfest.dk/sideinfo.asp?Id=10

--
Mvh Palle

Brug ikke mailadressen, da den ikke bruges men den tilhører mig.

Fra : Janner

Dato : 23-03-05 22:50

Takker

Fra : phk

Dato : 24-03-05 08:26

"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev i en meddelelse

> Søger skabelon til parkerings bøde, er så pisse trær af naboen der altid
> laver en rigtig kvindelig pensionist parkering

Kender typen - dem der fylder for 2 pladser. Men der var engang en seddel
man kunne smide på bilen, den lignede ikke en parkeringsbøde, men der var en
tegning af en der ikke så for klog ud - og så lidt tekst.

Nogen der ved hvor den er ?? :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Niels

Dato : 24-03-05 08:41

Men der var engang en seddel
> man kunne smide på bilen, den lignede ikke en parkeringsbøde, men der var
> en tegning af en der ikke så for klog ud - og så lidt tekst.

Jeg kan huske en seddel, hvor der stod noget, der lignede:

Du parkerer pragtfuldt.
Velkommen i klubben.
Evnesvage bilisters klub.

Men finde den, kan jeg ikke.
Måske er der nogen, som kan??

Mvh Niels

Fra : Claus Fabritius

Dato : 24-03-05 09:36

"Niels" <niels.kj@FJERNemail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan huske en seddel, hvor der stod noget, der lignede:
>
> Du parkerer pragtfuldt.
> Velkommen i klubben.
> Evnesvage bilisters klub.

Den kan jeg godt huske. Min far fik sat sådan en i forruden for nogle
måneder siden, på trods af at han havde parkeret bilen midt i en bås med fin
plads på begge sider ved Føtex i Roskilde. Ved ikke helt hvilke tanker der
lå bag, men vi kunne ikke andet end at ryste på hovedet.

Havde jeg fået en for mine parallelparkeringer havde det været en anden ting
:)

> Men finde den, kan jeg ikke.
> Måske er der nogen, som kan??

Desværre ikke.