Lidt påskevideo
Fra : Olesen

Dato : 23-03-05 18:47

Fra : Klaus G.

Dato : 23-03-05 18:56

Er det blow off'en der lyder som en syg kalkun? Lyder da hæsligt :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Claus Fabritius

Dato : 25-03-05 11:17

> Er det blow off'en der lyder som en syg kalkun? Lyder da hæsligt :)

HVis det er BOV'en der har den lyd kunne jeg godt tænke mig at vide hvor man
finder den :) Synes den lyder for fedt.
--
Claus Fabritius

Be nice to nerds
Chances are you'll end up working for one

Fra : Thomas

Dato : 23-03-05 19:32

> http://www.rsownersclub.co.uk/video/3drrally.wmv

Ja nemlig - en ordentlig bil her i NG'en og ikke så meget "Skoda
Fabia-shit"!! ;)

Cosworth - som der selvfølgelig også skrives til sidst under "WINNER" ;)

Iøvrigt utrolig at Audi kører rallye med en 200 - kæmpe øse til det brug!

--
Thomas Krath

Fra : Thomas

Dato : 23-03-05 19:45
Fra : Martin Vollert

Dato : 24-03-05 01:34

Også skrev Vollert

> Iøvrigt... så kan de sgu lære at bygge ordentlige motorer ;)
> http://photo.need4speed.dk/Billeder/Nürburgring%202004%20-%20Easter/Large/img50028.JPG
> http://photo.need4speed.dk/Billeder/Nürburgring%202004%20-%20Easter/Large/img50027.JPG
> http://photo.need4speed.dk/Billeder/Nürburgring%202004%20-%20Easter/Large/img41300.jpg

Det nærmer sig jo blasfemi....
At smide sådan en fin motor i sådan en møgspand

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Thomas

Dato : 24-03-05 11:23

> Det nærmer sig jo blasfemi....
> At smide sådan en fin motor i sådan en møgspand

LOL ja det kan der sgu være noget om!! :D

--
Thomas Krath