Sikke en idiot fra Adam Transport!
Fra : Mogens

Dato : 23-03-05 18:20

Hvis du kender den chauffør, som idag kl. ca. 17:00 kørte mellem
Ballerup retning Herlev i Adam Transports lastbil TC 88 194, må du
gerne give ham en verbal ovehaling. At smide en Cocio flaske ud af
vinduet således, at flasken splintres mod asfalten og efterfølgende ud
over de bagvedkørende, er fuldstændig gak i låget, som jeg ser det.

Jeg undgik det med nød og næppe, men det gjorde "sidemanden" og andre
medtrafikanter ikke. Idioti for fan !

Mvh...

Fra : Kim

Dato : 23-03-05 18:27

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> over de bagvedkørende, er fuldstændig gak i låget, som jeg ser det.
>
> Jeg undgik det med nød og næppe, men det gjorde "sidemanden" og andre

Skriv dog til firmaet: http://www.adam.dk/

Mvh, Kim

Fra : Moulder

Dato : 23-03-05 18:26

Når du har idiotens reg. nummer, så ring til politiet,
så vil de uden tvivl tage fat i vognmanden, som så
uden tvivl vil give chaufføren en velfortjent skideballe..

Mvh
Moulder

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : John Sahl

Dato : 23-03-05 18:29

Mogens wrote:
> Hvis du kender den chauffør, som idag kl. ca. 17:00 kørte mellem
> Ballerup retning Herlev i Adam Transports lastbil TC 88 194, må du
> gerne give ham en verbal ovehaling.

Ring til firmaet, de må jo vide hvem det var. Det ligner fandme
ikke noget at opføre sig sådan...

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia

Fra : Mogens

Dato : 23-03-05 18:32

On Wed, 23 Mar 2005 18:19:39 +0100, Mogens
<nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote:

> [...]
>over de bagvedkørende, er fuldstændig gak i låget, som jeg ser det.
>Jeg undgik det med nød og næppe, men det gjorde "sidemanden" og andre

Det er klart, at "Adam" er kontaktet.

Politi kan man godt glemme alt om -> jeg har et stjerneklart eksempel,
der er 3 uger gammel. Vidner og hele balladen, men desværre ingen
hjælp at hente hos ordensmagten. "Sagsbehandleren" var meget god og
forklarede mig politiets muligheder - de er lig nul...

Mvh...

Fra : Møller

Dato : 29-03-05 12:31

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote in message

> [...]
> hjælp at hente hos ordensmagten. "Sagsbehandleren" var meget god og
> forklarede mig politiets muligheder - de er lig nul...

Da vi bruger ADAM en del har jeg spurgt dem og jeg har fået følgende svar:

Goddag

Det var da en yderst ubehagelig oplevelse og vi har prøvet at bore lidt i
sagen. TC 88 194 er ikke et vore køretøjer men det tilhører en af vore
underleverandører og begge de 2 mand som var på bilen bedyrer enstemmigt at
de aldrig kunne finde på at smide en flaske ud af vinduet.

Jeg forstår at "Sidemanden" og andre medtrafikanter ikke undgik
glassplinterne og jeg håber inderligt at nogen har politianmeldt denne sag.

Der skal ikke herske nogen tvivl om at vore folk og andre tilknyttet ADAM
skal opføre sig ordentligt i trafikken og dette bliver jævnligt indskærpet.

Vi beklager meget hvis en af vore underleverandører skulle være involveret
i denne episode.

Med venlig hilsen

Kjeld W. Brink

Produktionschef

ADAMS TRANSPORT CO. APS

A SIRVA Company

Kanalholmen 31-33

DK 2650 Hvidovre

Dir. tlf: + 45 36 86 00 07

Mobil: + 45 21 42 44 15

Fax: + 45 36 86 00 99

E-mail: kjeld.brink@adam.dk - www.adam.dk

--
Møller

Fra : Mogens

Dato : 29-03-05 16:39

On Tue, 29 Mar 2005 13:31:13 +0200, "Møller" <M@Øl.se> wrote:

> [...]

> Vi beklager meget hvis en af vore underleverandører skulle være involveret

Fornemt, Møller - jeg har ikke hørt noget fra den mail, jeg sendte via
et link på "Adams" web...

Mvh...

Fra : Mogens

Dato : 02-04-05 16:31

On Wed, 23 Mar 2005 18:32:00 +0100, Mogens
<nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> wrote:

>Det er klart, at "Adam" er kontaktet.

Men der kom aldrig noget svar - skodfirma !

Fra : Flemming

Dato : 02-04-05 22:01

Mogens wrote:

> Men der kom aldrig noget svar - skodfirma !

Det har vi skam set her i gruppen, søg lidt på google...

--
Mvh. Flemming

Fra : Mogens

Dato : 02-04-05 22:48

On Sat, 2 Apr 2005 23:00:42 +0200, "Flemming" <spamme@trashcan.dk>
wrote:

>Det har vi skam set her i gruppen

Jow jow - har jeg set...

Fra : Christian

Dato : 24-03-05 12:56

> [...]
> over de bagvedkørende, er fuldstændig gak i låget, som jeg ser det.
>
> Jeg undgik det med nød og næppe, men det gjorde "sidemanden" og andre

det er da noget forpulet svineri,-man skal godt nok være totalt idiot at
gøre sådanne noget...jeg håber den idiot mister sit job!.

Fra : David Hansen

Dato : 24-03-05 14:27

> [...]
> over de bagvedkørende, er fuldstændig gak i låget, som jeg ser det.
>
> Jeg undgik det med nød og næppe, men det gjorde "sidemanden" og andre

Hold da op..... er sådanne historier der gør at jeg ikke altid er stolt over
at være chauffør, det der er simpelt mangel på respekt for sine
medmennesker, for ikke at tale om direkte livsfarligt..... der er MANGE
brådne kar i den branche, desværre..... psykopat sir jeg bare.... han skulle
have tæsk med tipstangen til førerhuset.....

Mvh David