Peugeot 206 contra skoda fabia
Fra : acm

Dato : 22-03-05 22:04

Hvilke af de to vil i anbefale at købe fra nye?

Skoda'en er 1,2 modellen pris ca 180000

Peugeot er 1,4 performance pris ca 165000

For mig at se, er de næsten ens udstyret, men er der noget der taler for den
ene fremfor den anden bortset fra prisen

Jeg kører ca 25000 om året bl.a. 60 km hver dag til/fra arbejde

Hilsen Jacob

Fra : Nicklas Teisner

Dato : 23-03-05 05:49

Jeg ville tage Fabia - uden tvivl. 206 er noget billigt bras.

Fra : Kito

Dato : 23-03-05 06:56

Jeg kender ikke fabia køreeegernskaber, men min kone valgte 206 hdi 2,0 pga
af økonomi. Hun kører 40000 om året.
Jeg har opfordret hende til at se sig om efter en nyere model, men det
nægter hun, da hun ikke har haft en bedre vogn uden problemer.
Det er forbandede svært at råde for, hvis det var så ligetil, var der ikke
så mange forskellige biler på gaden.

vh
Poul

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 08:42

"acm" <basten@mailme.hehe> wrote in message
> [...]
>
> For mig at se, er de næsten ens udstyret, men er der noget der taler for
> den ene fremfor den anden bortset fra prisen

Hvilke modeller kigger du på der? Så vidt jeg kan se koster den dyreste
1,2er ca 160.000 og for ca 170.000 kan du få en 1,4er (ca samme pris som
206eren).

/Kenneth

Fra : Janner

Dato : 23-03-05 11:20

Uden tvivl ville jeg vælge Fabiaen. Pug 206 er en gammel model der står for
fornyelse derfor de mange tilbud. Pug 206 er en bil der bærer præg af billig
kvalitet mange steder. Har selv haft både en Pug 206 XS'er samt en 307
HDI'er sikke en gang bras og hoved pine de altid gav.

Ja nu kører jeg så Skoda Octavia og det helt uden problemer.

Men som altid prøvekør begge modeller og lad være med lytte til salgs gas
.... Så tror jeg ikke længere du er i tvivl

Hygge

Jan