Astra Classic Wagon
Fra : Gunnar007

Dato : 22-03-05 17:45

Hvor meget skal jeg forvente at kunne presse en
Astra 1.6 Twinport classic wagon comfort til en vejl pris 197.322
ned til.

Nogen som har handlet her på det sidste, så man har lidt at gå efter ?

HilsenG

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 12:31

On Tue, 22 Mar 2005 17:45:16 +0100, "Gunnar007" <007c@teamsos.dk>
wrote:

>Hvor meget skal jeg forvente at kunne presse en
>Astra 1.6 Twinport classic wagon comfort til en vejl pris 197.322
>ned til.

Den opfattelse jeg fik hos Opel i efteråret var, at det _er_ prisen.
Desuden var vores brugte ikke særlig meget værd i en Opel-biks,
hvilket gjorde, at vi traf et andet valg.
--
Ivan Madsen,
Xsara Week-end HDI

Fra : Gunnar007

Dato : 23-03-05 14:44

<Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

> [...]
> Desuden var vores brugte ikke særlig meget værd i en Opel-biks,
> hvilket gjorde, at vi traf et andet valg.

Takker, har været hos tor opel forhandlere, deres byttepris var 30.000
forskellige..

Prøver at presse dem lidt endnu.. Den ene virkede sulten.

HIlsen G

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 20:00

On Wed, 23 Mar 2005 14:43:34 +0100, "Gunnar007" <007c@teamsos.dk>
wrote:

><Ivan Madsen> skrev i en meddelelse

>Takker, har været hos tor opel forhandlere, deres byttepris var 30.000
>forskellige..
>
>Prøver at presse dem lidt endnu.. Den ene virkede sulten.

Held og lykke med det. Vores grund var nu, at vi ville have en diesel
og så kom prisen på Opel'en for tæt på Xsara'en og så var der lige en
hel del udstyr samt 30 HK for lidt.
--
Ivan Madsen
Xsara Week-end HDI

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-03-05 20:04

Wed, 23 Mar 2005 20:00:20 +0100, skrev Ivan Madsen <>, på 23 linier, i
<t2f341tulgo4ea34pb67r3ciql9dn8pben@4ax.com>, :

>Held og lykke med det. Vores grund var nu, at vi ville have en diesel
>og så kom prisen på Opel'en for tæt på Xsara'en og så var der lige en
>hel del udstyr samt 30 HK for lidt.
Chippet kan opel'en da også komme op på ca. det samme.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-05 20:28

On Wed, 23 Mar 2005 20:03:48 +0100, Karsten Andersen <karsten@jyde.dk>
wrote:

<grovbarberer...>

>Chippet kan opel'en da også komme op på ca. det samme.

Ja, ja, ja! Men listen over udstyr var bekalgeligt kort - man kunne få
A/C over and out. Fartpiloten kan selvfølgelig eftermonteres, ESP'en
får jeg forhåbentlig aldrig brug for, men meget rart når lampen
blinker hvis man ikke lige har opdaget der er lidt glat. Og jeg kan
vel få ca. 140-150 HK ud af Xsara'en, hvis koblingen kan holde
--
Ivan Madsen
Xsara Week-end HDI

Fra : Karsten Andersen

Dato : 26-03-05 03:40

Fri, 25 Mar 2005 20:28:26 +0100, skrev Ivan Madsen <>, på 19 linier, i
<pap841lh61hdojrk1ujfodivj7m0e0d3ik@4ax.com>, :

> [...]
>blinker hvis man ikke lige har opdaget der er lidt glat. Og jeg kan
>vel få ca. 140-150 HK ud af Xsara'en, hvis koblingen kan holde

Fartpilot på opalen kan da ikke koste alverden. og noget man burde
kunne få med i handlen.

i diesel udgaven burde det jo bare være en ny blinker arm der skal
monteres.

og hvis en Xsara kan chipes til 140-150 Hk kan en Opel vel også
Men rigtigt der er ikke alverden udstyr i en Classic udgave

--
MVH Karsten
Horsens