Billetter til formel 1?
Fra : Brian Olesen Biler

Dato : 22-03-05 17:11

Er der nogen der ved om man kan købe F1 billetter i Danmark. Vi vil selv
køre til Spa i Belgien

Hilsen Brian

Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 19:10

"Brian Olesen Biler" <brianolesenbiler@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om man kan købe F1 billetter i Danmark. Vi vil selv
> køre til Spa i Belgien

http://www.grandprixtours.dk/

Brugte dem sidste år. Vi var meget tilfredse med hotel osv.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-05 23:59

Vi bestilte direkte ved banen via internettet. Betalte forud, billetterne
kom, dog først kort for løbet, 14 dage tror jeg.

Der har været flere tråde i dk.sport.motorsport om F1 på Spa. Find dem via
"grupper" på google.

mvh
Mogens