Mænd - spark bagi
Fra : Ukendt

Dato : 22-03-05 17:02

Hej

Sjov læsning

Nogle mænd skulle have et spark bagi. Helt ærlig det burde da ligge i
generne at man som mand ved noget om biler og hvad der er bedst at vælge

--
Tom

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 23-03-05 09:54

Tom snabela wrote:

> Nogle mænd skulle have et spark bagi. Helt ærlig det burde da ligge
> generne at man som mand ved noget om biler og hvad der er bedst at
vælge

Det vil jeg osse mene. Da vi købte Xsara'en fik min kone ikke en gang
lov til at vælge farven

Til gengæld kører hun i den til daglig. Hun har nemlig 28 km hver vej
til arbejde så der er mest økonomi i at hun har dieseldytten.

Ebbe

Fra : Per O.

Dato : 23-03-05 15:19

"Ebbe Kristensen" <ebbe@ekologic.dk> skrev i en meddelelse
Tom snabela wrote:

> [...]
vælge

Det vil jeg osse mene. Da vi købte Xsara'en fik min kone ikke en gang

Citroen laver vel kun pigebiler, så hun har vel ikke grunde til at klage.

Per O.

Fra : ///M

Dato : 23-03-05 16:07

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote in message
> Citroen laver vel kun pigebiler...

C5?
Lidt stor pige-bil
Min mor ville slet ikke køre i min fars C5'er da han havde den - hun kunne
ikke se ud af den.

--
///M