"Klonk"-lyde fra en Tempra.
Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 21-03-05 21:54

Hej gruppe.

Jeg har for ikke så længe siden, købt mig en Fiat Tempra St.car., og er
vældig tilfreds med den.
1. Dog har den nu fået et problem med nogen underlige "klonk"lyde der kommer
fra undervognen ind imellem. Det er mest når der bliver kørt lidt frisk til
rundt i sving (eks. rundkørsel), den kommer med de lyde. Hvad kan der være
galt??
2. Derud over, har den det lille problem, at den trækker lidt til venstre,
når jeg begynder at bremse. Den bremser fint lige (efter jeg har korrigeret
lidt), men jeg er lidt nervøs for, at det er et mere seriøst problem der gør
at den trækker til den ene side. Jeg vil tro det er et ophæng der ikke lige
har det så godt, men hvilken side skal jeg starte min søgning i??

Det skal siges, at jeg har ikke kigget efter om støddæmpere eller fjedre er
uden fejl, og det er selvfølgelig det første der vil komme under luppen.
Andre forslag og input, er meget velkomne.

Jesper.

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 22:14

"Jesper Jacobsen" <jesper.jacobsen@NOSPAMpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:423f344b$0$245$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> kommer fra undervognen ind imellem. Det er mest når der bliver kørt lidt
> frisk til rundt i sving (eks. rundkørsel), den kommer med de lyde. Hvad

styrekugler

> [...]
> problem der gør at den trækker til den ene side. Jeg vil tro det er et
> ophæng der ikke lige har det så godt, men hvilken side skal jeg starte min

Alt i fortøjet skal da checkes

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 22-03-05 00:45

Tom wrote:
> styrekugler

Og/eller bærearm..

--
John Sahl, tilbage i Jylland efter flere års eksil på Sjælland
Garage/hobbyværksted søges til leje i eller ved Fredericia