Montering af læselys i BMW E46 - eldiagram~
Fra : Jacob Rungwald

Dato : 21-03-05 18:21

Hejsa

Jeg har en af de der søde kærester der godt vil give mig ting til bilen i
fødselsdagsgave, så jeg fik et komplet sæt lamper med læselys til bilen idag
:) De er de meget sejere af udseende(ok så går man op i det:)) end de gamle
som et plus også.

De passer jo perfekt, og stikkene passer også i lamperne, det eneste der
ikke lige er perfekt, er at der jo skal en tænding-konstant+ ledning rundt
til de 3 læselamper, men hvordan monterer man den + ledning så det er som ab
fabrik, jeg har et princip med den bil jeg har nu, at alt eftermonteret
udstyr SKAL være originalt, eller ihvertifald kunne monteres så det er
tilsluttet som originalt, dvs jeg vil også gerne gave det tilsluttet til
sikringsboksen som "ab fabrik". Jeg er derfor kommet lidt i tvivl mht
læselamper, har de en sikring for sig selv i sikringsboksen? Jeg syntes ikke
lige jeg kan se noget om læselamper, sikring 49 og 52 er til generelt lys i
bilen, men er der mon en af dem der har tændings+ ?

Er der folk der har eftermonteret læselys i en E46 hører jeg gerne med
erfaringer mht denne +ledning. Eller er der folk der ligger inde med et
ledningsdiagram over alt lys inde i bilen, vil dette også være _meget_
behjælpeligt.

Mvh
Jacob

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 24-03-05 17:46

"Jacob Rungwald" <jacob*mondetteskalmed*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> erfaringer mht denne +ledning. Eller er der folk der ligger inde med et
> ledningsdiagram over alt lys inde i bilen, vil dette også være _meget_

Tjaa, heldigvis havde BMW lige et diagram de kunne printe ud, det var dog
ikke nødvændigt, da det vidste sig at det bare var at smide en ledning i et
allerede monteret stik der var forberedt for det, så nu er der læselys
overalt i bilen :) Men nu har jeg da et ledningsdiagram over innenlicht til
min bil :)

Mvh
Jacob