ang bil bredde
Fra : NYK.M.UNLOCK

Dato : 21-03-05 18:14

nogen der kender til en database med de forskellige bil bredder da vi skal
have en 4x4 hjuls trækker men den skal være mindst 1.80 m bred

Fra : alexbo

Dato : 21-03-05 18:30

"NYK.M.UNLOCK" skrev

> nogen der kender til en database med de forskellige bil bredder da vi skal
> have en 4x4 hjuls trækker men den skal være mindst 1.80 m bred

På biltorvet.dk kan du finde målene på de enkelte biler, men jeg tror ikke
du kan søge på bredden.
Men med den bredde skal du nok op i noget Landcruiser

mvh
Alex Christensen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 21-03-05 18:33

I news:423f00dd$0$287$edfadb0f@dread11.news.tele.dk <NYK.M.UNLOCK>
<Tele-mobil@tele-mobil.dk> skrev:

> da vi
> skal have en 4x4 hjuls trækker men den skal være mindst 1.80 m bred

f.eks.: http://www.hummer.com/

mødes med en gunstig lejlighed....

Fra : phk

Dato : 21-03-05 18:46

"NYK.M.UNLOCK" <Tele-mobil@tele-mobil.dk> skrev i en meddelelse

> nogen der kender til en database med de forskellige bil bredder da vi skal
> have en 4x4 hjuls trækker men den skal være mindst 1.80 m bred

Det er med henblik på at købe en bred campingvogn?

Bemærk at langtfra alle campingvogne er 2,50 bred, nogle er f.eks. kun 2,45,
så du kan nøjes med en smallere og derfor evt. billigere bil.

--
Per, Esbjerg

Fra : NYK.M.UNLOCK

Dato : 21-03-05 19:43

det er jeg klar over men den vi har købt er 2.50 m og en alm bmw 5 serie er
god nok men vil gerne have en 4x4

Fra : Jørgen L.

Dato : 21-03-05 22:16

"NYK.M.UNLOCK" <Tele-mobil@tele-mobil.dk> skrev i en meddelelse
> det er jeg klar over men den vi har købt er 2.50 m og en alm bmw 5 serie
> er god nok men vil gerne have en 4x4

Ok hvilken CV ?

4WD
Hyndai santafee kan jeg ikke andbefale.
Kia sorento
mener også kia sportage men den må vist ikke trække så meget
Toyota Landcruiser
Nissan patrol
Nissan X-trail med side brædt på så den bliver 4 cm bredere må trække 2000
kg med 2,2 td.
Susuki grand vitare med også med sidebrædt må trække 1850 kg negativt ved
denne bil er at den kun kan fåes med aftageligt træk
BMV X5
VW Tuareg

Det var sådan lidt at gå efter

Hilsen Jørgen
Rejsende rundt med LMC og Toyota Sportsvan 2,2 td.

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 22-03-05 09:02

"NYK.M.UNLOCK" <Tele-mobil@tele-mobil.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der kender til en database med de forskellige bil bredder da vi skal
> have en 4x4 hjuls trækker men den skal være mindst 1.80 m bred

Efter hvad jeg lige husker, så er alle campingvogne på mere end de 2,5 m i
bredden forbudt at køre med her i DK. Jeg er dog ikke sikker på dette, og er
der nogen andre der ved det, så kom gerne med input herom.

Jesper

Fra : Jørgen L.

Dato : 22-03-05 17:36

> [...]
> bredden forbudt at køre med her i DK. Jeg er dog ikke sikker på dette, og
> er der nogen andre der ved det, så kom gerne med input herom.

Det er ikke rigtigt de må bare ikke være bredere en 2,55 ligesom std.
lastvogne
eks. Solifer og polar er 2,54

Hilsen Jørgen

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 22-03-05 18:02

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke rigtigt de må bare ikke være bredere en 2,55 ligesom std.
> lastvogne
> eks. Solifer og polar er 2,54
>
> Hilsen Jørgen

Okay. Så ved jeg jo så det.

Jesper.

Fra : Bjarne

Dato : 22-03-05 18:17

In article <423f00dd$0$287$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
   "NYK.M.UNLOCK" <Tele-mobil@tele-mobil.dk> writes:
> nogen der kender til en database med de forskellige bil bredder da vi skal
> have en 4x4 hjuls trækker men den skal være mindst 1.80 m bred
DCU's medlemsblad, camping, har inden for de sidste 3-12 måneder haft sådan
en liste.
Du kan sikkert finde de gamle numre på dit lokale bibliotek.

mvh,
Bjarne