Hvilken H1-pære med mest blåt lys?
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 21-03-05 11:31

Hej NG,

Jeg søger erfaringer med subj.
Jeg er ikke interesseret i HID-lygter, og lysstyrke og præcision i pæren er
fuldstændig ligegyldig. Søger bare den H1-pære med det mest blå skær. Nogle
der ligger inde med et godt forslag?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 - sover ZZ

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 21-03-05 14:26

Psycho Cowboy wrote:

> Jeg er ikke interesseret i HID-lygter, og lysstyrke og præcision i pæren er
> fuldstændig ligegyldig. Søger bare den H1-pære med det mest blå skær.

Du skal forhåbentlig bruge dem til noget andet end montering i en
indregistreret bil?

Mvh.

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 21-03-05 21:20

Lars L. Hansen wrote:

> Du skal forhåbentlig bruge dem til noget andet end montering i en
> indregistreret bil?
______________________________________

Ja, den skal bruges i en indregistreret motorcykel, men det var lidt OT at
skrive, syntes jeg. Så længe pærerne er godkendt, kan der da umuligt være
nogen ko på isen?

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 - sover ZZ

Fra : Ukendt

Dato : 21-03-05 17:14

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er fuldstændig ligegyldig. Søger bare den H1-pære med det mest blå skær.
> Nogle der ligger inde med et godt forslag?

Er det til din Mc ?, hvis det er for at blive set i mængden hvorfor så ikke
købe nogen i Gold versionen, så skiller du dig da lidt ud, fra alle de
blålige/xenon lysene !, har netop af den grund sat Gold pærer i min Mc.

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 21-03-05 21:28

Dennis Hellan Pedersen wrote:

> Er det til din Mc ?,
______________________________________

Jeps, men det er jo lidt OT at skrive i denne gruppe.
______________________________________

> hvis det er for at blive set i mængden hvorfor
> så ikke købe nogen i Gold versionen, så skiller du dig da lidt ud,
> fra alle de blålige/xenon lysene !, har netop af den grund sat Gold
> pærer i min Mc.
______________________________________

Jeg bryder mig for det første ikke om det gyldne lys... Havde det originalt
på min gamle babygixxer, men synes ikke det er så kønt, og så kan jeg bedre
lide at køre med den almindelige / kolde hvide farve.
Desuden kører jeg et lidt blåligt tema på geden med nogle mærker og noget,
så når man nu kan få lys i snart alle farver, ville det være naturligt at
vælge netop blå.
Grunden til at det ikke betyder det store med selve lysgengivelsen og
ensartetheden i den pærer jeg søger er ganske enkelt, at jeg sjældent kører
når det er mørkt, så op i frigatten med dét... Den skal bare være blå!

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 - sover ZZ