Farve ?
Fra : Leo Jensen

Dato : 20-03-05 20:00

Hej

Jeg går og er lidt lun på en ny Volvo V50. Hvilke farver er moderne for
tiden ? Og glem sølvgrå, for det vil jeg ikke have

Leo

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-05 20:10

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg går og er lidt lun på en ny Volvo V50. Hvilke farver er moderne for
> tiden ? Og glem sølvgrå, for det vil jeg ikke have

Det er som du skriver 1 <> 1.
Sølvgrå er moderne

Ellers skal du jo over i noget sort

--
Tom

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 20-03-05 20:52

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev :

>Og glem sølvgrå, for det vil jeg ikke have

At du ikke vil have det, ændrer nok ikke på at det er modefarven ;)

ellers ser man da mange blå/rødlige derude - Volvo'en er faktisk
rigtigt pæn i de 2 kulører
blå
http://media.nbs.volvocars.se/nbs20/img/cars/large/y05_m545_c46600_r000615.jpg

ruby_red
http://media.nbs.volvocars.se/nbs20/img/cars/large/y05_m545_c45400_r000615.jpg

du kan lege med farver på volvocars.dk

--
jan@Fedtegreven.dk / jan@stevns.net

Only baby engines need artificial aspiration ;)

Fra : Ukendt

Dato : 20-03-05 21:27

> [...]
>
> Jeg går og er lidt lun på en ny Volvo V50. Hvilke farver er moderne for
> tiden ? Og glem sølvgrå, for det vil jeg ikke have

Som andre skriver, sølvgrå er mode igen, efter at have været ude i nogen
tid.

Men eller så er gul en fed farve til den rigtige vogn, f.eks. ville det se
godt ud på min, men nok usælgelig senere, og rød er jo altid klassisk.

> Leo

Lars B

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 21-03-05 09:32

Leo Jensen wrote:

> Jeg går og er lidt lun på en ny Volvo V50. Hvilke farver er moderne
for
> tiden ?

Køb den i en umoderne farve. Så kan du altid finde den på
parkeringspladsen

Og ja, det har jeg selv gjort. Rød metallic er SVJV ikke voldsomt
moderne.

> Og glem sølvgrå, for det vil jeg ikke have

Forståeligt. Der er alt for mange af dem efterhånden.

Ebbe

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 21-03-05 09:45

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg går og er lidt lun på en ny Volvo V50. Hvilke farver er moderne for
> tiden ? Og glem sølvgrå, for det vil jeg ikke have

Farven skal vel vælges ud fra hvad du og din eventuelle kone selv synes er
pænt - det er trods alt da jer som skal leve med bilen til dagligt - hvad
andre skulle mene om den er da sagen komplet uvedkommende ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Leo Jensen

Dato : 21-03-05 18:46

> Farven skal vel vælges ud fra hvad du og din eventuelle kone selv synes er
> pænt - det er trods alt da jer som skal leve med bilen til dagligt - hvad
> andre skulle mene om den er da sagen komplet uvedkommende ?

Tak for alle jeres råd. Nu har jeg så lige haft kone og børn med ude at
køre. Den bliver for lille, der er godt nok ikke meget benplads til ungerne
hvis jeg (185 cm) skal sidde godt. De burde rykke bagsædet 5-8 cm bagud...

Leo

Fra : Sp@cey

Dato : 24-03-05 09:49

> [...]
>
> Jeg går og er lidt lun på en ny Volvo V50. Hvilke farver er moderne for
> tiden ? Og glem sølvgrå, for det vil jeg ikke have

Hvorfor ikke bare købe den i en farve du kan lide?
Om andre kan lide den er vel ligegyldigt?
Og hvis det endelig er farven der bestemmer om jeg vil ha' en volvo eller
ej, så må det blive ej!

Kenneth