spørgsmål :bilmarked hjemmeside tysk ?
Fra : Robert \(-:

Dato : 17-03-05 19:04

Jeg kan ikke finde en hjemmeside jeg brugte for ca 2 år siden

det er en tysk hjemmeside (mener jeg), hvor der er biler til salg alle
mærker nye og gamle
en stor database. hvor man kan se hvad de koster, se info ,og selvfølgelig
købe dem af en privat sælger..

Men mener at adr er på en 5 -6 bokstaver men kan ikke helt huske det
p.s tænker også på måske det er en dansk hjemmeside men med biler fra
tyskland...

håber der er nogen der kan hjælpe..

--
Hilsen Robert Aa
www.bobs-homepage.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 17-03-05 19:05

Ka' det være www.mobile.de eller www.autoscout24.de du tænker på ?

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Robert \(-:

Dato : 18-03-05 21:36

det samme måde siderne er bygget op på som den side jeg snakket om,men tror
ikke det er dem jeg brugte men gode sider , tak for det (-:

p.s er der andre der har en lign adr. på en side så skriv den gerne