Skrotbil til Afrika igen igen..
Fra : arrownet

Dato : 17-03-05 11:54

Er der nogen der ved om det stadig er muligt at sende sin bil til Afrika
eller andre steder i stedet for at skrotte den ?

Hvem kontakter man ?

Jeg spurgte om det samme for et år eller 2 sidem, men kom fra det....

Det drejer sig om en Toyota Carina II med hatch back fra ca. 1988. Den har
kørt 210.000 og kører stadig som en drøm, men der skal laves pladearbejde
for mindst 10.000 før den kan godkendes til syn (siger mekanikeren).

(Dette er ikke en annonce...)

Mh,

Peter

Fra : Paw Jensen

Dato : 17-03-05 12:13

> [...]
> kørt 210.000 og kører stadig som en drøm, men der skal laves pladearbejde
> for mindst 10.000 før den kan godkendes til syn (siger mekanikeren).

Nu er det primært varebiler og busser der er efterspurgte til dette, men
bare sæt den i DBA, så skal "de" nok selv henvende sig, hvis de er
interesserede...

Paw

Fra : Jim

Dato : 17-03-05 12:19

"arrownet" <ingenspamtilmigtakpstrom@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om det stadig er muligt at sende sin bil til
> Afrika
> eller andre steder i stedet for at skrotte den ?
>
> Hvem kontakter man ?

Jeg har ellers hørt og set, at de selv kommer og henter den.
Hvis det er taxa-mercedes, så er der ingen problemer.
Der er folk i Afrika, som har specialiceret sig i transport af danske og
i øvrigt europæiske biler til eksempelvis Ghana eller Guldkysten.
Men de betaler desværre aldrig for den.
Men hvis den alligevel skal skrottes, så gør det jo ikke så meget. ;0)

Spøg til side.. Prøv Danida.

J.