fartpilot marea
Fra : S.B.

Dato : 15-03-05 18:25

nogen der ved om det er muligt at montere en fartpilot i en Marea JTD
noget med den har elektronisk speeder, og den vist skal trække hvor andre
skubber, når der skal gives gas, eller er det omvendt

Steen

Fra : Paw Jensen

Dato : 15-03-05 20:49

> [...]
andre
> skubber, når der skal gives gas, eller er det omvendt

Der er ingen problemer med at montere
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=009-002-00000018

Paw
UNIQ-Import

Fra : S.B.

Dato : 15-03-05 21:09

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> skrev i en meddelelse
> andre
>
> Der er ingen problemer med at montere
> http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=009-002-00000018
>
> Paw
> UNIQ-Import

Ringer lige til dig i morgen

/S

Fra : Paw Jensen

Dato : 16-03-05 06:43

> Ringer lige til dig i morgen

Efter 16 er det nok lettest at fange mig...

Paw