Billigste/bedste forsikringsselskab?
Fra : Mendoza

Dato : 14-03-05 17:11

Hvilket selskab er bedst/billigst?

Mendoza

Fra : stefan

Dato : 14-03-05 18:23

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:FHiZd.306$2J7.133@news.get2net.dk...
> Hvilket selskab er bedst/billigst?
>
> Mendoza

Det ved jeg ikke, men jeg har lige købt en BMW 540 I fra -97 og skal give
7600,- med kasko ved Aros, det finder jeg nok ikke bedre et andet sted..

Hvh
Stefan

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 16-03-05 17:36

> Det ved jeg ikke, men jeg har lige købt en BMW 540 I fra -97 og skal give
> 7600,- med kasko ved Aros, det finder jeg nok ikke bedre et andet sted..

Det lyder meget billigt, er den aftale gået igennem? Eller er det en eller
anden assurandør, der har skrevet noget på et papir som hovedkontoret
sikkert ikke godkender?

Niels

Fra : Christian

Dato : 14-03-05 18:49

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> wrote in message
> Hvilket selskab er bedst/billigst?
>
> Mendoza

LB...giver kr 4400 for ansvar+kasko uden præmistigning ved skade (2000 i
selvrisiko), incl et falck abb!.

Fra : HC

Dato : 14-03-05 18:56

popermo

Mvh Hans

Fra : Leonard

Dato : 14-03-05 20:16

"HC" <h@ns.dk> wrote:

>popermo

- så skal man vist være ansat ved etaten ?

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-03-05 22:09

On Mon, 14 Mar 2005 18:55:32 +0100, "HC" <h@ns.dk> wrote:

>popermo
>
>Mvh Hans

>--

Kan jeg deraf udlede, at det var storebror der arvede gården? *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Leonard

Dato : 14-03-05 22:29

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Kan jeg deraf udlede, at det var storebror der arvede gården? *LOL*

Kan du vare din mund og skrive 100 gange herunder:

Jeg er ikke fordomsfuld overfor hverken jyder, bønder eller
politibetjente.

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 14-03-05 22:42

On Mon, 14 Mar 2005 22:29:07 +0100, Leonard <usenet@leonard.dk> wrote:

>Kan du vare din mund og skrive 100 gange herunder:
>
>Jeg er ikke fordomsfuld overfor hverken jyder, bønder eller
>politibetjente.

>--

Det kan jeg godt, men det ville være uretfærdigt.

Jeg er selv jysker. Endda så grundigt at jeg er vokset op nord for
Klisterkanalen.

Jeg er opvokset på en gård.

Jeg har et glimragende forhold til 99% af lovens håndhævere. Den
sidste % er dem der ingen humor har, og et par enkelte der bare ikke
vidste hvad de snakkede om.

De 3 rigtige ville være:

1. Cyklister
2. Campingvogne
3. Er ikke politisk korrekt nok til at komme på tryk.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 14-03-05 23:57

"HC" <h@ns.dk> skrev i en meddelelse
> popermo

Familie kørende i en alm. dødelig Avensis 1,8 skiftede fra Popermo til Fair,
da Fair var billigere.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-05 19:58

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilket selskab er bedst/billigst?

GF

--
Tom

Fra : Uni Bull

Dato : 14-03-05 20:49

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> wrote in message
> Hvilket selskab er bedst/billigst?

Nu skriver du godt nok ikke "bedst og billigst",
men ellers var jeg fristet til at drage parallel til
computerkøb...

Hurtig, god, billig - vælg selv to...

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Ukendt

Dato : 15-03-05 12:03

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> wrote in message
> Hvilket selskab er bedst/billigst?
>
> Mendoza

Når alle andre her i gruppen lægger vægt på prisen, så vil jeg da give et
bud på "bedst" :)

Tryg og Alka er blandt de to, der vist nok ligger i top på
kundetilfredshedslisterne. De er sikkert lidt dyrere end de andre (afhængig
af så mange andre ting), men der skulle så også være mere 'at hente', hvis
du skulle være uheldig. Ofte er der også nogle rabatter at hente, hvis du
har forsk. tilhørsforhold rent fagligt.

/Kenneth