Hvilket navigationsanlæg
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 13-03-05 08:03

Hej NG, jeg tænker på at købe mig et navigationsanlæg, men er i tvivl om
hvilket der er det bedste, jeg har læst diverse test, men synes ikke jeg
er
blevet meget klogere af det. Så derfor spørger jeg de rigtige eksperter,
dem
der bruger det til daglig.

Jeg vil godt have en der snakker dansk, gerne med "stort" display. Det
skal
have hele europakortet, da det er i den store vide verden, jeg får brug
for
det, ikke så meget i DK, men DK skal selvfølgelig også være der, for
konens
skyld.

Hvad synes i jeg skal købe til en fornuftig penge under 10.000,00 kr.

Med venlig hilsen

Lars Jensen

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 13-03-05 08:44

Lars Kristian Jensen wrote:
> [...]
> ikke jeg er
> blevet meget klogere af det. Så derfor spørger jeg de rigtige

De rigtige eksperter sidder ovre i dk.teknik.satellit.navigation

M.v.h
Niels

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 13-03-05 09:46

Jamen så prøver jeg da der

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@tagentreooncable.dk> skrev i en
meddelelse news:4233ef3e$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Fra : phk

Dato : 13-03-05 17:32

> [...]
> Lars Kristian Jensen wrote:

> De rigtige eksperter sidder ovre i dk.teknik.satellit.navigation

Der er også lige en enkelt her ;)

Garmin 2610 med 2Gb kort, se www.aspidshop.com. Hvis du leder finder du
måske et billigere sted. Overvej også Quest´en, hvis du vil have den med ud
af bilen til geocaching. Se geocaching-konferencen for at finde ud af hvad
det er.

--
Per, Esbjerg