Salær til Autocom?
Fra : Jørn

Dato : 10-03-05 17:41

Hejsa

Kan Autocom kræve salær for en annulleret handel?

Jeg satte for noget tid siden min bil til salg på Autocom. Den opnåede ikke
mindsteprisen (gør de nogensinde det?) og jeg blev kontaktet af en af deres
salgskonsulenter. han overtalte mig til at sælge til en lavere pris.
Forhandleren som skulle købe bilen, ville dog presse prisen endnu længere
ned og fandt nogle mikroskopiske buler, som jeg ikke engang selv vidste var
der. jeg sagde selvfølgelig nej og kontaktede Autocom.
De annullerede handlen og det fik jeg bekræftet pr. email. Når jeg tjekker
status på min bil står der at den ikke blev solgt og status på mine handler
er at jeg ikke har foretaget nogle handler. Alligevel kræver de salær med
rykkergebyr. kan de det?
De reklamerer med at hvis ikke bilen bliver solgt skal man ikke betale salær
og man må vel konkludere at når handlen er annulleret så er bilen ikke
solgt - eller hvad?

På forhånd tak
Jørn

mvh