Q: Vægtafgift?
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 09-03-05 09:58

Hvor på nettet finder jeg en oversigt over
hvad de forskellige biler koster i vægtafgift?

Jeg tænker her specielt på en billig bil
hvor man kan være 2 voksne og 4 børn
som minimum, eks. en VW Caravelle
eller lignende...

Mvh Henrik Andersen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-03-05 10:16

www.hvorlangtpaaliteren.dk

--
mvh/regards Christian........Min playlist i bilen for tiden bl.a.:
Gretchen Wilson-Redneck Woman ; Alan Jackson-Chattahoochee ; Brooks &

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 09-03-05 13:01

> www.hvorlangtpaaliteren.dk
>

> --
> mvh/regards Christian........Min playlist i bilen for tiden bl.a.:

De biler er ALT for NYE....

Og jeg kan ikke finde hvor der står noget om hvad hvilken bil koster
i forhold til årgang og vægt...?

Henrik

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-03-05 13:15

> De biler er ALT for NYE....

1997 ?
OK, hvad så med www.biltorvet.dk -> bilguider ?

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 09-03-05 13:23

> 1997 ?
> OK, hvad så med www.biltorvet.dk -> bilguider ?

Den ser god ud...

Vi er nogle fattigrøve, så dytten skal ikke over 20.000 Kr...

Henrik & Co.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 09-03-05 13:52

Henrik (Silkeborg) wrote:

> Den ser god ud...
>
> Vi er nogle fattigrøve, så dytten skal ikke over 20.000 Kr...

20000,- for en bil til 6 personer - det bliver nok ikke nemt, men måske
skal man over i sådan noget:
http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=543455&page=1

/Jakob

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 09-03-05 13:59

Jakob Jeppesen wrote:

> 20000,- for en bil til 6 personer - det bliver nok ikke nemt, men måske
> skal man over i sådan noget:
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=543455&page=1

eller sådan en:
http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=612326&page=1

/Jakob

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-03-05 14:29

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> wrote in message

> 20000,- for en bil til 6 personer - det bliver nok ikke nemt, men måske
> skal man over i sådan noget:
> http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=543455&page=1

Virker som et (til prisen) ok køb.