Polo, Audi eller Golf?
Fra : phk

Dato : 09-03-05 08:24

Vi har besluttet os for at sælge vores 405 til højestbydende forhandler, -
og det blev så en der har Polo 94, Audi 91 og Golf 91 at vælge imellem,
prisen er nogenlunde den samme på dem alle. Motoren er den samme i alle
tilfælde - er det ikke omkring 55HK de har (benzin).

Er Audi´en for tung til den lille motor?

Er der nogen steder der - trods galvanisering - skal checkes for rust på
Audi´en?

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500

Fra : Thomas

Dato : 09-03-05 09:00

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> tilfælde - er det ikke omkring 55HK de har (benzin).
>
> Er Audi´en for tung til den lille motor?

Jeg mindes ikke at Audi skulle have så lille motor i nogle 91' modeller ?
Er den mindste ikke en 90 hk i Audi 80 ?

Mvh

Thomas

Fra : phk

Dato : 09-03-05 09:33

"Thomas" <baune@angora.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mindes ikke at Audi skulle have så lille motor i nogle 91' modeller ?
> Er den mindste ikke en 90 hk i Audi 80 ?

Aner det ikke - men efterfølgende har jeg opdaget at bilen er temmelig
billig årgang taget i betragtning, så jeg vil ikke still yderligere
"afslørende" spørgsmål til forhandleren :)

Fra : Søren Andersen

Dato : 09-03-05 20:42

> [...]
> billig årgang taget i betragtning, så jeg vil ikke still yderligere
> "afslørende" spørgsmål til forhandleren :)

Er sikker på at 1.8 i Audi 80 er 90 heste og det er da mig bekendt den
mindste motor den blev lavet med. Det er en fin motor.
En Audi 80 er desuden helgalvanisret og derfor et væsentligt bedre køb end
både Golf 91 og Polo 94 IMO.

Fra : phk

Dato : 10-03-05 07:58

"Søren Andersen" <soren@lerskov-andersen.SleTdk> skrev i en meddelelse

> Er sikker på at 1.8 i Audi 80 er 90 heste og det er da mig bekendt den
> mindste motor den blev lavet med. Det er en fin motor.

Jeg har nu fået at vide at det er en 87´er .. ændrer det noget på HK?

--
Per, Esbjerg

Fra : Brian

Dato : 10-03-05 10:57

Hejsa!

phk tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Jeg har nu fået at vide at det er en 87´er .. ændrer det noget på HK?

Nej, ikke ifølge www.autoweek.nl

/Brian

Fra : mk \(5220\)

Dato : 10-03-05 16:25

> Nej, ikke ifølge www.autoweek.nl

Den eneste Audi fra -87 der er i nærheden af 55 hk er en Audi 80 1,6 diesel
med 54 hk, men det er vel en benzin ?

I stedet for at gætte så meget, var det ikke en ide at gå om bag bilen og så
hvad der står på den ?

Du behøves ikke være bange for at forhandleren lige pludselig sætter prisen
bare fordi du begynder at spørge havde det er for en bil og hvilken motor
der er i den !!

Mvh Morten

Fra : phk

Dato : 10-03-05 17:34

"mk (5220)" <mok@geocities.com> skrev i en meddelelse

> Den eneste Audi fra -87 der er i nærheden af 55 hk er en Audi 80 1,6
> diesel med 54 hk, men det er vel en benzin ?

Det er en benzin.

> I stedet for at gætte så meget, var det ikke en ide at gå om bag bilen og
> så hvad der står på den ?

Der står ikke noget. Og den er 200 km væk. Og jeg kan ikke huske hvad
forhandleren hedder. Men jeg finder formentlig ud af noget i morgen-

> Du behøves ikke være bange for at forhandleren lige pludselig sætter
> prisen bare fordi du begynder at spørge havde det er for en bil og hvilken
> motor der er i den !!

Nok ikke ..

--
Per, Esbjerg