Hvilken kombineret startspærre - alarm anb~
Fra : NikonPro.dk

Dato : 04-03-05 14:53

Hvilken kombineret startspærre - alarm anbefaler I som værende den sikreste
og bedste?

Mine krav er:
så sikker en startspærre som mulig
alarm med lys og lyd for kabine, motorrum og bagagerum ved forsøg på
indbrud - tyveri
fjernbetjening af 5 centrallåse i døre og bagagerum
Ved betjening skal den give signal med blinklys og sirene (eller horn)
Nødbetjening helst via elektronisk nøgle eller kort eller anden sikker måde

Den skal erstatte nuværende Defa-startspærre 3 vejs, som ikke kan udbygges
med alarm og signal ved betjening, efter det oplyste fra Defa´s importør,
som har kontrolleret det via model og serienr.

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 16:26

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken kombineret startspærre - alarm anbefaler I som værende den
> sikreste og bedste?

www.ebay.de eller www.ebay.com søg med ordet "Pager" så får du lige hvad
du søger + en masse ekstra

--
Tom

Fra : NikonPro.dk

Dato : 04-03-05 16:58

> www.ebay.de eller www.ebay.com søg med ordet "Pager" så får du lige
> hvad du søger + en masse ekstra
>
> --
> Tom

Tak for henvisningen, men det er ikke det, jeg søger.

Jeg søger, hvilket mærke, fabrikat kan I anbefale som værende den sikreste
og bedste.

Yderligere er jeg ikke selv i stand til at montere, så jeg skal finde
forhandler med korrekt mærke, som også foretager montering. Alle forhandlere
siger, at netop det, de sælger, er det bedste

Yderligere kan jeg kun skrive, jeg har haft for mange kedelige oplevelser på
ebay.de, så jeg handler aldrig der mere, så hellere betale lidt mere hos en
forhandler direkte.

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Paw Jensen

Dato : 04-03-05 17:43

> [...]
importør,
> som har kontrolleret det via model og serienr.

Hej.

Du skal da have en Vision
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03182700 den virker bare,
og
så er prisen rimelig.

Paw
UNIQ-Import

Fra : NikonPro.dk

Dato : 04-03-05 17:48

"Paw Jensen" <paw@uniq-import.dk> skrev i en meddelelse
news:42289002$0$90273$edfadb0f@dread14.news.tele.dk... som har kontrolleret
det via model og serienr.

> Hej.

> [...]
Hej Paw

Ja, og jeg har kigget på den, men min forsikring kræver mindst 3
vejs-spærring for at jeg kan beholde prisreduktion på præmien, så denne som
kun er 2 vejs duer ikke

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-03-05 18:38

> Hej Paw
>
> Ja, og jeg har kigget på den, men min forsikring kræver mindst 3
> vejs-spærring for at jeg kan beholde prisreduktion på præmien, så denne
> som kun er 2 vejs duer ikke

Der står da at den kan udbygges til 3 kredse.

Ellers så er der:
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03182700
som også kan udbygges til 3 kredse.

Eller hvad med denne:
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-00318810

Denne kan også udbyggestil 3 kredse:
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03280580

Nej, jeg er ikke ansat ved, eller har forbindelse til Uniq Import

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : NikonPro.dk

Dato : 04-03-05 18:47

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03280580
>
> Nej, jeg er ikke ansat ved, eller har forbindelse til Uniq Import

Hej Uffe

Ja det er muligheder, men jeg vil finde et produkt som fra start er bygget
til minimum 3 vejs sikkerhed og alarm, så der ikke skal udbygges på nogen
måde

--

med venlig hilsen
Bjarne

Fra : Troels Pedersen

Dato : 04-03-05 18:19

"NikonPro.dk" <mail"fjern-dette"@NikonPro.dk> skrev i en meddelelse
> Hvilken kombineret startspærre - alarm anbefaler I som værende den
> sikreste og bedste?

Jeg har før anbefalet Selca FM 7.12 og gør det gerne igen. Den rammer alle
dine krav, bortset fra lyd ved til/frakobling... Men en ting der vel er til
at undvære?

Den er stabil, rubost og svær at knække.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC

Fra : NikonPro.dk

Dato : 04-03-05 18:24

"Troels Pedersen" <troels_p[fjern]@[fjern]12mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> til at undvære?
>
> Den er stabil, rubost og svær at knække.

Hej Troels

Jeg siger tak og vil se på dens specifikationer

--

med venlig hilsen
Bjarne