Forhandler import-VW
Fra : phk

Dato : 03-03-05 20:33

Jeg vil gerne have nogle adresser på forhandlere som importerer VW og/eller
Audi max. 40 km fra Århus?

--
Per, Esbjerg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-03-05 07:58

phk wrote:
> Jeg vil gerne have nogle adresser på forhandlere som importerer VW
> og/eller Audi max. 40 km fra Århus?

www.sand-jensen.dk

Og så henter jeg snart en...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-03-05 09:43

"Morten Fruergaard" <mit fornavn @ mit efternavn . com> wrote in message

> www.sand-jensen.dk
>
> Og så henter jeg snart en...

Hvad koster det egentligt at få fragtet en bil fra tyskland til fx. Randers
?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-03-05 10:27

Christian B. Andresen wrote:
> Hvad koster det egentligt at få fragtet en bil fra tyskland til fx.
> Randers ?

Kommer meget an på, hvor det er fra.

Jeg hentede en Chevrolet Trans Sport. Den kostede fra sydøst Tyskland (svjh)
3.500 kr.

--
Mvh. Morten Fruergaard
Som vil have en 2000 Audi A4 2,5 V6 TDi Quattro Avant med tiptronic

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 04-03-05 10:53

> Kommer meget an på, hvor det er fra.
>
> Jeg hentede en Chevrolet Trans Sport. Den kostede fra sydøst Tyskland
(svjh)
> 3.500 kr.

I fragt vel ?
Dertil kommer så selvfølgelig bilens pris + afgifter etc.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 04-03-05 11:18

Christian B. Andresen wrote:

> I fragt vel ?

Jep.

Fra : Ukendt

Dato : 04-03-05 08:03

> Jeg vil gerne have nogle adresser på forhandlere som importerer VW
> og/eller

Snakke vi low-end (Gule post Golf II'ere) eller high-end (Nyere Passat 3B'er
og Audi'er)?
De er som regel i den ene eller anden ende af skalaen.

> Audi max. 40 km fra Århus?

Skal du da cykle derud ?

--
/Claus

Venter spændt på en ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : phk

Dato : 04-03-05 10:47

> Snakke vi low-end (Gule post Golf II'ere) eller high-end (Nyere Passat
> 3B'er og Audi'er)?

Low end - Golf II og III samt Audi 80 og så´en.

> De er som regel i den ene eller anden ende af skalaen.

> Skal du da cykle derud ?

Næh - men vi skal køre i Peugeot derud :)

--
Per, Esbjerg
Tagbøjle med cykelholdere til 4 cykler til Mondeo sælges kr. 500