E36 hugger
Fra : Henrik Andersen

Dato : 02-03-05 22:24

Mine forældre har en E36 316 1995 der hugger periodisk når den er kold. Det
hele startede for 14 dage siden hvor bilen rullede i tomgang. Fandt ud af at
slangen til ånderøret var knækket, og skiftede så denne. Bilen kørte
derefter perfekt, men efter et par dage begyndte det igen. Så skiftede jeg
tændrør/tændkabler,rensede spjældjus med bell-add og bilen kørte igen
perfekt. Nu er det galt igen. Det er især når den er kold, men jeg er løbet
tør for ideer kan nogen hjælpe????

Med venlig hilsen

Henrik Andersen

Fra : Tommy S.

Dato : 04-03-05 09:07

On Wed, 2 Mar 2005 22:24:03 +0100, "Henrik Andersen"
<famskads(fjern)@esenet.dk> wrote:

> [...]
>tændrør/tændkabler,rensede spjældjus med bell-add og bilen kørte igen
>perfekt. Nu er det galt igen. Det er især når den er kold, men jeg er løbet

Nok lidt for åbenlyst til at du ikke har overvejet det. Men hvad med
vand i tanken med medfølgende til-isning under kørsel med kold motor
=> kaburator-sprit-behov?
--
Tommy