vittighed - måske ikke den rigtige nyhedsg~
Fra : Christabel & Anders

Dato : 02-03-05 20:16

Her i udsalgstiden kan det være vanskeligt at finde en p-plads.

I går var jeg inde i en butik i max. 5 minutter, og da jeg kom ud igen, stod
der en motorcykelbetjent og skrev et bødeforlæg.

Jeg gik hen til ham og sagde "Slap nu lige lidt af. Giv dog lige folk en
chance!". Han ignorerede mig fuldstændigt. Gik blot hen foran bilen og skrev
registreringsnummer ned. Jeg hævede stemmen lidt og kaldte ham røvhul og
regelrytter. Han kiggede på mig, mens han hev bøden af og derpå begyndte at
undersøge dækkene.

Så begyndte han fandeme på en ny bøde. Jeg bad ham stoppe og kaldte ham
blandt meget andet en forbandet æggeskal.

Da han var færdig med den anden bøde, satte han begge bøderne under
vinduesviskeren. Så undersøgte han gummikanten på viskeren og begyndte at
skrive en ny bøde. Dette stod på i ca. 10 min. Jo mere jeg råbte, des flere
bøder skrev han ud.

Til sidst gad jeg ikke mere. Min egen bil holdt trods alt lige rundt om
hjørnet...

Chris & Anders
Klik: www.vesterhavsrock.dk
Bed and breakfast i Nordjylland? Klik: www.sitecenter.dk/bed-and-breakfast
Husk altid at besøge www.tofteparken.dk

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 02-03-05 21:51

Christabel & Anders wrote:

> Til sidst gad jeg ikke mere. Min egen bil holdt trods alt lige rundt
> om hjørnet...

Den var sa..e godt nok lumsk. *G*

Fik du afløb for &%/&#%¤U(=).....

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 03-03-05 13:28

Christabel & Anders wrote:
> Til sidst gad jeg ikke mere. Min egen bil holdt trods alt lige rundt
> om hjørnet...

God gammel vittighed... LOL

--
Mvh. Morten Fruergaard