hvordan ka set være?
Fra : Aragorn25

Dato : 01-03-05 17:54

jeg skal finde sidste synsrapport på en bil min ven skal til at købe, sælgen
siger at den er synet 1år siden.
Jeg sidder og kigger på bilen, på nummerpladen står der: VU57133

men inde på bilsyn kan jeg ikke finde noget på bilen, hvordan kan det være?
mvh
Dennis

Fra : Knud Thomsen

Dato : 01-03-05 18:16

Fordi bilen sikkert er for ny - den har endnu ikke været til syn.

Knud

Fra : Knud Thomsen

Dato : 01-03-05 18:18

Nummerpladen er ihvertfald for ny - så den er muligvis synet med et andet
nummer.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 01-03-05 18:09

Aragorn25 wrote:
> [...]
> Jeg sidder og kigger på bilen, på nummerpladen står der: VU57133
>
> men inde på bilsyn kan jeg ikke finde noget på bilen, hvordan kan det

Det er sikkert fordi bilen først er blevet indregistreret efter sidste syn,
så er nummerpladen ikke registreret i SBI's synsrapport database.

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - masser af Formel 1 videoer

Fra : Aragorn25

Dato : 01-03-05 18:46

ok, øv, jeg ville da gerne vide lidt mer om bilen, kan man ringe synshallen
op og spørge? eller har de ikke tid?
jeg ville bare geren få en bekræftigelse på den eksakte syns dag ,i stedet
for ca 1 år siden, hvis i ved hvad ejg mener
mvh
De9s

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 20:40

> [...]
> jeg ville bare geren få en bekræftigelse på den eksakte syns dag ,i stedet
> for ca 1 år siden, hvis i ved hvad ejg mener

Bed dog manden om at fremvise attesten fra sidste syn, jeg er ret overbevist
om at man altid får en udleveret.
Sidst jeg var til syn var deres net nede, men de skrev da en håndlavet til
mig.

--
/Claus

Venter spændt på en ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Jim

Dato : 01-03-05 18:42

> [...]
> Jeg sidder og kigger på bilen, på nummerpladen står der: VU57133
>
> men inde på bilsyn kan jeg ikke finde noget på bilen, hvordan kan det

Nej, men jeg kan fortælle dig, at det er en Opel med stelnummer
W0L000036M2779613.
Det er en van.. Har jeg ret?

Fra : Aragorn25

Dato : 01-03-05 18:51

jeppa, det fandt jeg også frem til

Det er e n Opel Kadett 1,6i OHC 5g 5d st.car. 6/91model 1år tilsyn kører
godt men skal ha ny benzintank, da derer hul i den, den billigste jeg kunne
finde var hoyer til 747kr incl moms håber jeg

Ved godt det er en gammel bil, men den skal koste 3000kr, så det er ok

Fra : Jim

Dato : 01-03-05 18:58

> [...]
> billigste jeg kunne finde var hoyer til 747kr incl moms håber jeg
>
> Ved godt det er en gammel bil, men den skal koste 3000kr, så det er ok

Der er en funktion hos bilsyn.dk, hvor du kan se de gængse fejl ved syn.
http://147.29.112.249/discoverer5i/topti

Tast reg.nr. ind i feltet, og så har du faktisk en masse oplysninger om
de ting, du skal være mest opmærksom på.

J.