Ønskes: Nyt B&O anlæg.....;)
Fra : BJ

Dato : 01-03-05 12:19

Jeg vil gerne have et nyt mobilt B&O anlæg:

http://borsen.dk/dagens-nyheder/?ids[]=70687

--
Bjørn J.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-03-05 13:09

BJ wrote:
> Jeg vil gerne have et nyt mobilt B&O anlæg:
>
> http://borsen.dk/dagens-nyheder/?ids[]=70687

Lækkert.

Jeg vil gerne have indpakningen med...

--
Mvh. Morten Fruergaard
www.CF-OFFROAD.DK - Offroadudstyr samt alarmer o. lign

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 01-03-05 13:22

meddelelse news:42245b17$0$29280$14726298@news.sunsite.dk...

> Lækkert.
>
> Jeg vil gerne have indpakningen med...

Og jeg nøjes gerne med indpakningen.. )

Hilsen
Henning

Fra : BJ

Dato : 01-03-05 13:41

"Henning Mikkelsen" <mikmik@mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Og jeg nøjes gerne med indpakningen.. )

LOL... én vil gerne have B&O anlægget og smider indpakningen væk og én anden
vil gerne have indpakningen og smider indholdet væk.

Jeg ville nu beholde det hele..)

--
Bjørn J.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-03-05 14:28

BJ wrote:
> Jeg ville nu beholde det hele..)

Osse her...

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 17:12

> Jeg vil gerne have et nyt mobilt B&O anlæg:
>
> http://borsen.dk/dagens-nyheder/?ids[]=70687

flot, så ser det endelig ud til at der kommer flere rigtige arbejdspladser
til nordjylland og Audi købere får kanon lyd, i stedet for middelmådighed
som sidder i 98% af alle europæiske biler

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 01-03-05 17:44

KLIP

> flot, så ser det endelig ud til at der kommer flere rigtige arbejdspladser
> til nordjylland og Audi købere får kanon lyd, i stedet for middelmådighed
> som sidder i 98% af alle europæiske biler

LOL ... lige netop Volvo roses af deres fine lydanlæg...;)

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 22:05

> KLIP

> LOL ... lige netop Volvo roses af deres fine lydanlæg...;)

Synes aldrig at have "hørt" om det. Hvem kan dog finde på at sige sådan
noget

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 01-03-05 22:11

KLIP

> Synes aldrig at have "hørt" om det. Hvem kan dog finde på at sige sådan
> noget

Ha, dem som har forstand på "Hi-Fideliti"...)

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-05 22:22

> KLIP

> Ha, dem som har forstand på "Hi-Fideliti"...)

Så er det derfor jeg ikke kunne læse om det i bilbladene

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 02-03-05 01:06

KLIP

> Så er det derfor jeg ikke kunne læse om det i bilbladene

Sæ'fø'li ... *det* har motorjournalisterne (heller) ikke forstand på..

PS: Jeg surfede lidt rundt og fandt dette link som kan besvare nogle
spørgsmål, der af og til dukker op i NG'en:

http://www.carstereohelp.com/stereoremovalFerrari550Maranello.htm

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-05 15:50

> [...]
>
> PS: Jeg surfede lidt rundt og fandt dette link som kan besvare nogle
> spørgsmål, der af og til dukker op i NG'en:

ROFLMA !!
En ferrari med kassettebåndafspiller )))

--
Tom

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-03-05 19:16

> Jeg vil gerne have et nyt mobilt B&O anlæg:

Det ville jeg da også gerne.

> http://borsen.dk/dagens-nyheder/?ids[]=70687

Hmmmm, hvor kan det anlæg ses?
En Audi kan ses på snart sagt hvert gadehjørne, men B&O, hvor kan det ses?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : BJ

Dato : 01-03-05 22:04

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> En Audi kan ses på snart sagt hvert gadehjørne, men B&O, hvor kan det ses?

Indtil videre må det nærmeste sted være i Struer...;)

--
Bjørn J.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 01-03-05 23:19

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev

> Jeg vil gerne have et nyt mobilt B&O anlæg:

Hmm. det må jo give en dobbeltkonfekt af ICE.

Mvh. Uffe Ravn