Service af 99' Golf IV turbo - hvor?
Fra : Jesper

Dato : 27-02-05 13:50

Kan nogen anbefale et godt sted at få serviceret (helt alm. 80.000 km
service) en Golf IV 1,8 turbo i området enten omkring Vejle eller Århus.
Synes jeg har hørt så mange negative historier om SMC så alternativer eller
"gode" SMC værksteder ønskes.

På forhånd tak.

Jesper

Fra : Jesper

Dato : 27-02-05 17:31

"Jesper" <Invalid@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> service) en Golf IV 1,8 turbo i området enten omkring Vejle eller Århus.
> Synes jeg har hørt så mange negative historier om SMC så alternativer

Ingen bud ?? nederen.... :(

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 18:02

"Jesper" <Invalid@mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Jesper" <Invalid@mail.dk> skrev i en meddelelse
> eller
>

> Ingen bud ?? nederen.... :(

Så tag til tyskland. Har lige læst en kæmpe annonce i jyskevestkysten hvor
mange mærke-forhandlere er gået sammen og blærer sig med at deres service er
betydelig billigere end i danmark. Så kan du jo også bruge tiden til at
shoppe rundt i byen

--
Tom

Fra : Kim

Dato : 27-02-05 18:14

> eller
>

> Ingen bud ?? nederen.... :(

Måske er der ingen
Jeg har selv brugt VW i Herning Een gang, hvor jeg havde en bule i
bagskærmen som skulle rettes ud og males , jeg havde lige købt Poloen og der
var kun 14 dage tilbage af garantien , så jeg spurgte også om de ikke kunne
lave en fejludlæsning, da jeg ikke syntes den trak godt nok, samt min lygte
regulering ikke virkede , da jeg skulle hente bilen var det hele klaret ,og
ny luftmassemåler + andre dele uden beregning og helt ren og nyvasket, der
var jeg egentlig godt tilfreds
Mvh. Kim

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 17:54

> [...]
> service) en Golf IV 1,8 turbo i området enten omkring Vejle eller Århus.
> Synes jeg har hørt så mange negative historier om SMC så alternativer

Jeg har faktisk kun hørt godt om Dirksen i Skanderborg og Albert V. Jensen i
Horsens.
Og Jydsk automobil centrum i Randers har været årets forhandler, hvilket er
målt på kundetilfredshed.
Jeg har dog aldrig selv været ved nogen af dem.

SMC mafiaen, ja der har jeg faktisk aldrig hørt noget godt om nogen af dem.

--
/Claus

Venter spændt på en ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 28-02-05 14:52

> Jeg har faktisk kun hørt godt om Dirksen i Skanderborg og Albert V. Jensen
> Horsens.

VW i Skanderborg har jeg kun gode erfaringer med. jeg kan kun anbefale
værkstedet.

> Og Jydsk automobil centrum i Randers har været årets forhandler, hvilket
er
> målt på kundetilfredshed.

Så var det heldigt for dem at jeg ikke blev spurgt!
Jeg droppede dem for nogle år siden da den gamle værkfører gik på pension og
en ny fik tjansen. Han var mildest talt uheldig i sin fremturen og havde
efter min mening ikke forstået at det i sidste ende er kunderne der betaler
hans løn.
Et par år forinden oprettede de et særskilt pladeværksted. Det har jeg til
gengæld intet positivt at sige om. Hverken værkføreren eller de pladesmede
der kan acceptere sådan noget sjusk som jeg fik lavet på min bil og som
værkføreren slet ikke gad høre om.

Mvh
Claus
(Som i stigende grad selv skruer i VW'en og ellers ofte bruger et uautoseret
VW (Vaeco) værksted i Silkeborg der har et par dygtige og kvalitetsbevidste
mekanikere)

Fra : Brian

Dato : 27-02-05 18:53

Hejsa!

Jesper tog fat i nøglebrættet, og skrev:

> Kan nogen anbefale et godt sted at få serviceret (helt alm. 80.000 km
> service) en Golf IV 1,8 turbo i området enten omkring Vejle eller
> Århus.

Prøv VW i Horsens, dem har et familiemedlem gode erfaringer med.
Hans Golf har haft alle tænkelige børnesygdomme, uden der har været
bøvl med at få det fikset.

/Brian

Fra : Jesper

Dato : 27-02-05 19:31

"Brian" <briank@besked.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa!

> Prøv VW i Horsens, dem har et familiemedlem gode erfaringer med.
> Hans Golf har haft alle tænkelige børnesygdomme, uden der har været
> bøvl med at få det fikset.

Ok, takker til alle....

Jesper

Fra : Bent

Dato : 27-02-05 20:40

> [...]
> service) en Golf IV 1,8 turbo i området enten omkring Vejle eller Århus.
> Synes jeg har hørt så mange negative historier om SMC så alternativer

Jeg har en 02' Bora 1.8 Turbo, -og kan varmt anbefale Vulcan i Silkeborg.

(Ring evt. til Henrik Bak på 8682 4900)

mvh/Bent