Kvalitets gløderør
Fra : Mette og René

Dato : 27-02-05 08:18

Hejsa

Nogen der ved hvor man kan købe nogen ordenlige kvalitets gløderør online
til en Golf2?
Hvis ikke, hvor kan man evt købe dem omkring århus?

René

Fra : Jesper Andersen

Dato : 27-02-05 09:10

Nordic Autopart i Risskov/lystrup

www.nap.dk

Fra : Ukendt

Dato : 27-02-05 18:52

> [...]
> til en Golf2?
> Hvis ikke, hvor kan man evt købe dem omkring århus?

Jeg købte gløderør til en JR motor (70 Hk 1,6 TurboDiesel) ved onkel Høyer,
de var helt fine, jeg mener at fire styk kostede 200 spir.

www.hoyer-autodele.dk

--
/Claus

Venter spændt på en ny Golf TDI.
http://vwfanatic.dk

Fra : Mette og René

Dato : 27-02-05 20:48

> Jeg købte gløderør til en JR motor (70 Hk 1,6 TurboDiesel) ved onkel
> Høyer, de var helt fine, jeg mener at fire styk kostede 200 spir.
>
> www.hoyer-autodele.dk

dem har jeg prøvet, de holdte i 1 uge.

så det bliver en bytter til noget bedre

René

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 27-02-05 22:10

> dem har jeg prøvet, de holdte i 1 uge.
>
> så det bliver en bytter til noget bedre
>
> René

Jep .... samme her og SÅ sjove er de jo heller ikke at skifte på en TD'er
jeg købte bosch sidst.. de holder nu på 2. år.

MVH
Lars Bisgaard

Fra : Mette og René

Dato : 28-02-05 18:45

> Jep .... samme her og SÅ sjove er de jo heller ikke at skifte på en TD'er
> jeg købte bosch sidst.. de holder nu på 2. år.

Nej, ikke hvis det er en gang om ugen.

René