Motor-TV på TvDanmark?
Fra : John Sahl

Dato : 26-02-05 21:59

Er der andre end mig der har luret dette ufatteligt ringe
bilprogram?

Kan manden overhovedet køre bil?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Søren Blom

Dato : 26-02-05 22:56

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev
> Er der andre end mig der har luret dette ufatteligt ringe
> bilprogram?

Ens interesse for biler skal i hvert fald være langt over middel før man
gider se det program.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : John Sahl

Dato : 26-02-05 22:59

Søren Blom wrote:
> Ens interesse for biler skal i hvert fald være langt over middel før
> man gider se det program.

Så var den time jeg lige har brugt med at se udsendelsen om
tilblivelsen af denne bil væsentligt bedre brugt

http://www.radrides.com/photogallery.php?sub=fastforward

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Søren M

Dato : 26-02-05 23:02

In news:4220e315$0$29089$157c6196@dreader1.cybercity.dk,
John Sahl <spamnet@mandezonen.dk> typed:
> Er der andre end mig der har luret dette ufatteligt ringe
> bilprogram?
>
> Kan manden overhovedet køre bil?

det er da bedere end det de herre Wike og Rasmussen kom op med på DR..

det er da en trøst..

/søren M

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Christabel & Anders

Dato : 27-02-05 01:46

Kan ikke forstå, at man ikke kan lære/ stjæle noget at det som man gør på
"Top Gear". Hvis man et stykke en af vejen kopiere dette program (selv skal
man jo nok betale for det), så ville Tv Danmark jo have gode changer for at
lave et program, der nok skulle blive kanont og trække mange til som måske
ikke ville se bilprogrammer ....og hvorfor skal sådan et program sendes en
lørdag aften?

Chris & Anders
Husk altid at besøge www.tofteparken.dk

Fra : Olesen

Dato : 27-02-05 09:02

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
> Er der andre end mig der har luret dette ufatteligt ringe
> bilprogram?

Ja, men ufattelig ringe, det synes jeg nu ikke det er.
Dên sportsvogn han prøvede, det var da et sobert
indtryk man fik, og han entusiasme var da ægte nok,
og lyden var også ok.

Selv nogle af klippene var friske og mindede
mig en anelse om Top-Gear.

Synes absolut man bør give serien en chance.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-02-05 16:39

> Er der andre end mig der har luret dette ufatteligt ringe
> bilprogram?

....har aldrig set det..

/Jan W Nielsen

Fra : John Sahl