Kapooowwww.
Fra : BJ

Dato : 26-02-05 04:32

Det kunne vel ikke ske for dig Folmer..?...;)

http://www.infocast.dk/jp/jp.php?id=678&offset=&category=ALL&q=

--
Bjørn J.

Fra : Spangkuk

Dato : 26-02-05 07:01

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> skrev

> Det kunne vel ikke ske for dig Folmer..?...;)

Næ, den form for stupiditeter overlader vi til kvinderne, det er
simpelthen genetisk umuligt for en mand at være så dum.

"SHE got a ticket" = "HUN fik en bøde"

Spang

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 26-02-05 14:49

On Sat, 26 Feb 2005 04:32:07 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

>Det kunne vel ikke ske for dig Folmer..?...;)
>
>http://www.infocast.dk/jp/jp.php?id=678&offset=&category=ALL&q=

>--

Nej, det kunne det ikke.

Jeg har ikke på min rute nogen planovergange, så alene af den grund er
det utænkeligt.

Jeg kunne måske blive torpederet af et fly, da vi, når vi kører
air-cargo i Helsinki, kommer ind på lufthavnsområdet.

Jeg er også så heldig at der kun er 4 steder hvor jeg skal svinge til
højre, samtidigt med at der er cyklister i nærheden. Dette sammenholdt
med at 80% af al min kørsel sker efter mørkets frembrud, gør livet
noget lettere for mig.

Jeg er en million gange mere bange for danske cyklister, end jeg er
for futtog og flyvemaskiner.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 26-02-05 15:10

KLIP

> Jeg er en million gange mere bange for danske cyklister, end jeg er
> for futtog og flyvemaskiner.

Det er der jo også klart statistisk belæg for, du skal være..;)

--
Bjørn J.