Fiat 500 import fra Italien ???
Fra : Frank

Dato : 24-02-05 16:36

Hej

Vi er en 3 stykker som har snakket om at vi godt kunne tænke os at hente en
Fiat 500 hver i Italien. Er der nogen som har erfaringer med et sådant
projekt?? Hvad skal man passe på og hvor kan man evt. finde sine biler.

Mvh:
Frank

Fra : Jakob Vejlby Sørense~

Dato : 24-02-05 16:56

Frank wrote:
> [...]
> Fiat 500 hver i Italien. Er der nogen som har erfaringer med et sådant
> projekt?? Hvad skal man passe på og hvor kan man evt. finde sine biler.

Bilmagasinet har bragt en artikel om et sådanne projekt hvor de netop
importerer en fiat 500 fra Italien og gør opmærksom på nogle af
faldgrupperne. Det kan ske at en kopi kan fremskaffes fra Bilmagasinet.
(... eller en kopi fra undertegnede.)

Yderligere er det en god ide at kigge på http://bilimport.tkrath.dk/

Fra : Frank

Dato : 24-02-05 17:30

"Jakob Vejlby Sørensen" <vejlby@obel.aau.INVALID> skrev i en meddelelse

> [...]
> importerer en fiat 500 fra Italien og gør opmærksom på nogle af
> faldgrupperne. Det kan ske at en kopi kan fremskaffes fra Bilmagasinet.

Jeg vil meget gerne have en kopi af dig hvis du gider

Mvh:
Frank

Fra : John Sahl

Dato : 24-02-05 17:33

Jakob Vejlby Sørensen wrote:
> [...]
> faldgrupperne. Det kan ske at en kopi kan fremskaffes fra
> Bilmagasinet. (... eller en kopi fra undertegnede.)

Jeg ser da også gerne en kopi sendt til min mail hvis du gider?

--
John Sahl, www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!