Nogen her som har lyst til at købe Saab i~
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 24-02-05 13:12

http://www.aftonbladet.se/vss/ekonomi/story/0,2789,608263,00.html

Det ser åbenbart ud til at GM er ved at skill sig af med et mere af deres
problembørn.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-05 13:21

> http://www.aftonbladet.se/vss/ekonomi/story/0,2789,608263,00.html
>
> Det ser åbenbart ud til at GM er ved at skill sig af med et mere af deres
> problembørn.

Ja, så hellere at det går til Renault. :-{

Hvad mener du iøvrigt med problembørn? Saab er det eneste firma under GM der
øger salget.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 24-02-05 13:30

> Hvad mener du iøvrigt med problembørn? Saab er det eneste firma under GM
der
> øger salget.

Sådan et nicheprodukt passer vel ikke til deres forretningskoncept ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-02-05 13:34

> Sådan et nicheprodukt passer vel ikke til deres forretningskoncept ?

....eller også føler de ikke, der er kompetencer/produkter/image i Saab, som
de aktivt kan bruge til at styrke deres samlede koncern.

Jeg ved det ikke - men man kunne forestille sig, at de opkøb, som de store
koncerne foretager, skal være meget præcise i forhold til at opfylde
koncernernes strategiske mål.

Umiddelbart tror jeg, at VAG har gjort dette dygtigt med Audi, VW, Seat og
Skoda - spørgmålet er nu, om de kan få nedbragt produktionsprisen på den
enkelt bil (stadig markant højere end mange andre), og om de kan begynde at
tjene penge...?

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-05 13:41

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg ved det ikke - men man kunne forestille sig, at de opkøb, som de store
> koncerne foretager, skal være meget præcise i forhold til at opfylde

Det er nok rigtigt. GM har fået ryddet op i økonomien. Men de kan nok ikke
se at Saab kan tilføre penge (og prestige) nok til at de kan hente
milliarder nok hjem i GM's MEGET sultne kasse.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 24-02-05 13:58

> [...]
> Skoda - spørgmålet er nu, om de kan få nedbragt produktionsprisen på den
> enkelt bil (stadig markant højere end mange andre), og om de kan begynde

Jeg tror desværre at det bliver sværere og sværere at drive volumen
produktion af biler i Europa fremover. Produktionsomkostningerne er så høje
at "almindelige mennesker" snart ikke har råd til at købe bilerne mere. Alle
de nye mpv-agtige multibiler som er enhver børnefamilies drøm, koster
efterhånden så meget at målgruppen i de fleste tilfælde ikke har råd til at
være med mere. Resultatet bliver i stedet at man vælger en koreaner - ikke
så meget af lyst som af nød.
Dette er ikke kun et dansk fænomen - selv i et land som Tyskland hvor der
ingen afgifter er på biler, sælges der flere koreanske biler end nogensinde
før.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-02-05 14:11

> Dette er ikke kun et dansk fænomen - selv i et land som Tyskland hvor der
> ingen afgifter er på biler, sælges der flere koreanske biler end
nogensinde
> før.

Fik lige info fra en fyr, der er ansvarlig for en bilflåde på mere end 1500
biler i danmark (stort set alle mærker):

Koreanerne er blevet skide gode på ren "driftssikkerhed" - omtrent lige så
gode som japanerne...!

Når de lige får styr på rust, design og køreegenskaber, så begynder det at
ligne noget.

Men det er rigtigt - se bare på Kia Magentis - ufattelig bil til pengene..

/Jan W Nielsen

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 24-02-05 15:22

Jan W Nielsen wrote:

> Men det er rigtigt - se bare på Kia Magentis - ufattelig bil til pengene..

Har du prøvet, at køre i den? Ufattelig død slæde skal man lede længe
efter. :)

Den passer overhovedet ikke til mit temperament.

mvh.
Rasmus

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-02-05 15:35

> Har du prøvet, at køre i den?

Ja - eller rettere - den jeg kørte i, var en Sonata fra efteråret 2000 - men
det er samme bil.

> Ufattelig død slæde skal man lede længe
> efter. :)

Tja - den er vel nogenlunde lige så hurtig som de fleste andre
familiebiler..

> Den passer overhovedet ikke til mit temperament.

Heller ikke mit - men jeg kan sagtens se det "fantastiske" i den. Rimelig
motorkraft, masser af plads, aircon, fabriksny bil der ikke går i stykker i
tide og utide og kun lidt over 200.000 kroner.

Som Jyllands-Postens motorredaktør skrev: Enten bliver vi snydt af de
etablerede mærker - eller også er der intet tjent på en Magentis.

/Jan W Nielsen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 24-02-05 15:59

> [...]
> ligne noget.
>
> Men det er rigtigt - se bare på Kia Magentis - ufattelig bil til

Det er vel bare den historie der har udspillet sig flere gange (stort set):

-Land begynder at lave biler.
-Lands biler interessante på eksportmarkeder da de kan tilbyde "næsten" det
samme til en lavere pris.
-Lands biler bliver bedre og bedre på alle måder.
-Lands biler bliver lige så gode som konkurrenterne.
-Lands biler tilbyder det samme som konkurrenterne og de koster det samme
som konkurrenterne.

Nå jeg skriver det samme er der naturligvis nuancer, men ikke det voldsomme.
Skoda og Japan har blandt andet gjort det, nu er det Koreas tur.

Med venlig hilsen Kim

Fra : BJ

Dato : 24-02-05 16:00

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Nå jeg skriver det samme er der naturligvis nuancer, men ikke det
> voldsomme.
> Skoda og Japan har blandt andet gjort det, nu er det Koreas tur.

Man kan endda sige det så firkantet, det koster at få markedsandele.

--
Bjørn J.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-02-05 16:21

> Det er vel bare den historie der har udspillet sig flere gange (stort
set):

[snip - nogle gode og sjove formuleringer]

Ja..

Jeg er helt enig..

....og så brugen af en "penetrerende pris".. (mener at kunne huske det udtryk
fra min tid på Handelshøjskolen i Århus for lang tid siden.. en pris der
har til formål at få etableret det konkrete mærke i forbrugernes bevidsthed
og derved få udbredt kendskabet...og derved skabe mulighed for at
prisstigning..

/Jan W Nielsen

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-02-05 13:26

> Hvad mener du iøvrigt med problembørn? Saab er det eneste firma under GM
der
> øger salget.

Fra "næsten ingen biler" til "meget få biler"..?

Som jeg forstår det, vil der i fremtiden ikke være meget plads til SÅ små
producenter..?

Hvad præsterer de egentlig af økonomiske resultater i "Toldhatten"..?

/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 13:34

| Hvad mener du iøvrigt med problembørn? Saab er det eneste firma under GM
der
| øger salget.

Hvis det er rigtig, ville man formodentligt ikke sælge for 1,-- slå du til
så kan du blive mange gange SAAB ejer ;) :
Den som vill kan troligen få köpa Saab för en krona. Men det är ett
högriskprojekt, sedan väntar en avveckling som kan kosta ägaren 8-10
miljarder om inte svenska skattepengar kan rädda fabriken.
Bedömningen är att det kommer att ta två till tre år innan all
tillverkning av även den nya modellen flyttas till Tyskland.

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-05 13:40

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er rigtig, ville man formodentligt ikke sælge for 1,-- slå du til
> så kan du blive mange gange SAAB ejer ;) :

Jep. Gad vide hvad banken vil sige?

> Bedömningen är att det kommer att ta två till tre år innan all
> tillverkning av även den nya modellen flyttas till Tyskland.

Flyttes til Tyskland er lig med enden for Saab. Ingen gider købe en tysk
produceret Saab.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-02-05 17:14

> Jep. Gad vide hvad banken vil sige?

Banken???, har du ikke 1,-???? ;).

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-05 17:23

> Banken???, har du ikke 1,-???? ;).

Det var nu mere om de kommende investeringer i milliardklassen. )

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-02-05 17:30

> Det var nu mere om de kommende investeringer i milliardklassen. )

Må jeg foreslå du tager kontakt til H.Kjær?, hun ved hvon' den skæres ;)).

Fra : BJ

Dato : 24-02-05 15:43

KLIP

> Hvad mener du iøvrigt med problembørn? Saab er det eneste firma under GM
> der øger salget.

På vej ned igennem Tyskland til alpelandenes skiparadis, er der en
rasteplads som kaldes SAAB's gravplads. Her holder alle de SAAB-potter som
har opgivet ævred med brændt motor eller blæst turbo.

PS: Min kammerat nåede lidt længere med sin 9.5. Næsten til München da
motoren opgav. Det kostede en bagatel af 50.000,- kr. ekstra at holde
skiferie i år for ham og familien.

Eneste plus var at lejebilen blev en WV Phaeton.

Jeg er ikke tryg ved holdbarheden af de nymodens skandinaviske potter. Det
bliver *IKKE* sådan en næste gang.

--
Bjørn J.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-02-05 16:22

> Jeg er ikke tryg ved holdbarheden af de nymodens skandinaviske potter.

Hvad er det, du frygter ved dem..?

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 24-02-05 16:32

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Hvad er det, du frygter ved dem..?

Min pengepungs overlevelsesevne.

Næste gang du kører syd på, så gør et holdt på rastepladsen ved Göttingen.

--
Bjørn J.

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 24-02-05 16:56

> Næste gang du kører syd på, så gør et holdt på rastepladsen ved Göttingen.

Det lyder sgu grimt...

Er det de høje hastigheder over lange afstande, som du mener, de ikke kan
magte...?

/Jan W Nielsen

Fra : BJ

Dato : 24-02-05 17:04

"Jan W Nielsen" <intetsvar@nitetsvar.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det lyder sgu grimt...
>
> Er det de høje hastigheder over lange afstande, som du mener, de ikke kan
> magte...?

Min kammerat i 9.5 kørte relativt stærkt, ca. 170 til 200 km/t da den
mistede pusten, sådan følte han det.

Jeg vil antage det netop er de lange stræk som kan én af årsagerne og derfor
i mine øjne en dårlig kvalitet.

Du kan faktisk spørge næsten ethvert busselskab som kommer forbi disse
kanter med danske skiturister.

De har en fantastisk indsigt i, hvem og hvad der holder mest af på ruten og
er havareret.

Volvo har jo for åben skærm erkendt at de først ville få løst deres
kvalitetsproblemer ved udgangen af 2004 og SAAB poster nu millioner i at
kompensere kunderne for deres.

Det er altså ikke grebet ud af den blå luft.

SAAB og Volvo lavede jo fremragende biler før model 9.3/9.5 og SXX dog skal
medregnes V70 som skrammel også (men 850 <-)

--
Bjørn J.

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 17:41

> Min kammerat i 9.5 kørte relativt stærkt, ca. 170 til 200 km/t da den
> mistede pusten, sådan følte han det.

Min tanke - det er da ingenting.. for at køre 190 km/t skal motoren
formentlig ikke aflevere mere end 120 hk, og det kan vel dårligt siges at
være "hård belastning" for den slags biler..?

I hvert fald skidt, hvis det kan...

Jeg kørte samme hastigheder (170-200) hele vejen hjem fra Italien i min
gamle Vectra - og det brokkede den sig ikke over. Den kvitterede med knap 12
km/ltr i snit.

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-05 20:05

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Min tanke - det er da ingenting.. for at køre 190 km/t skal motoren
> formentlig ikke aflevere mere end 120 hk, og det kan vel dårligt siges at
> være "hård belastning" for den slags biler..?

Jep. Man kan undre sig over, hvor lange skifteintervaller der har været på
olien?

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 21:53

> Jep. Man kan undre sig over, hvor lange skifteintervaller der har været på
> olien?

Helt enig - det kunne godt lugte lidt af fordampet vand fra olien - også det
faktum, at det netop er efter et bestemt antal kilometer, der sker....så er
oliestanden simpelthen faldet for meget...

/Jan W Nielsen

Fra : Thomas

Dato : 24-02-05 23:21

> Min kammerat i 9.5 kørte relativt stærkt, ca. 170 til 200 km/t da den
> mistede pusten, sådan følte han det.
>
> Jeg vil antage det netop er de lange stræk som kan én af årsagerne og
> derfor i mine øjne en dårlig kvalitet.

Køb noget Ford Cosworth bil, det holder sgu til de hastigheder - spørg bare
hr. Wildau om vores LeMans 2004 tur :)

--
Thomas Krath

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 07:08

> Køb noget Ford Cosworth bil, det holder sgu til de hastigheder - spørg
> bare hr. Wildau om vores LeMans 2004 tur :)

He-he...

Vi mente jo ellers, at vores Citrobang var en Cossie-killer, men forsøget på
at holde et forspring på 5-7 km op til den danske grænse gennem Tyskland
lykkedes ikke..

Fård-vågnen kom sgu og nakkede os til sidst..

Det var i øvrigt 3. gang på den tur, at Citrobangen måtte give op - første
gang var da vi efter en hyggelig sludder med nogle andre danskere på vej
derned forsøgte at følge med dem...(de kørte en helt ny Ferrari Maranello på
danske plader).... Anden gang var da TGV-toget kørte parallelt med
motorvejen.... der kunne den franske kattebakke af en Citrobang heller ikke
være med..... og til sidst, da Cossien kom bagfra...

På den anden side hørte jeg også, at selv Cossien måtte føje sig på vej
derned.... Var der ikke noget om det..?

/Jan W Nielsen

Fra : Torben E

Dato : 25-02-05 13:12

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote in message

> På den anden side hørte jeg også, at selv Cossien måtte føje sig på vej
> derned.... Var der ikke noget om det..?
>
> /Jan W Nielsen

Hehe, morale, ligemeget hvor hurtig en bil man kører, så kommer
der altid en der er hurtigere

Torben E

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 16:11

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote in message

> Hehe, morale, ligemeget hvor hurtig en bil man kører, så kommer
> der altid en der er hurtigere

Jeg mødte eller ikke så meget som en eneste der var hurtigere den 12.
oktober sidste år på min tur i tyskland )

(911 Carrera 4)
--
Tom

Fra : Torben E

Dato : 25-02-05 23:01

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Jeg mødte eller ikke så meget som en eneste der var hurtigere den 12.
> oktober sidste år på min tur i tyskland )
>
> (911 Carrera 4)

Turen varede jo heller ikke så længe, der var heller ikke
nogen der kørte fra mig på vej hjem fra arbejde i dag

Torben E

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-05 23:14

> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Turen varede jo heller ikke så længe, der var heller ikke
> nogen der kørte fra mig på vej hjem fra arbejde i dag

Den varede da en hel dag
....og en hel tankfuld, selv om jeg ikke lige ved hvor meget der går i en
911'er.
Selv den ene bmw måtte give op ved 250 Km/t

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-05 16:26

> På vej ned igennem Tyskland til alpelandenes skiparadis, er der en
> rasteplads som kaldes SAAB's gravplads. Her holder alle de SAAB-potter som
> har opgivet ævred med brændt motor eller blæst turbo.

Hmmm...kender jeg ikke. Må jeg være blæst forbi, da jeg fløj hjemad med min.

> PS: Min kammerat nåede lidt længere med sin 9.5. Næsten til München da
> motoren opgav. Det kostede en bagatel af 50.000,- kr. ekstra at holde
> skiferie i år for ham og familien.

Hmm....du er sikker på, at det ikke er den "bagatel", som Saab nu giver 8
års motorgaranti for?

> Jeg er ikke tryg ved holdbarheden af de nymodens skandinaviske potter. Det
> bliver *IKKE* sådan en næste gang.

Skandinavisk potte? Er de nu også det? Eller er de angelsaksiske eller
preusiske?

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : BJ

Dato : 24-02-05 16:34

KLIP

> Hmmm...kender jeg ikke. Må jeg være blæst forbi, da jeg fløj hjemad med
> min.

Göttingen..;)

> Hmm....du er sikker på, at det ikke er den "bagatel", som Saab nu giver 8
> års motorgaranti for?

Det er vist kun for turboen.

Bortset fra det, er det stadig noget "billigt" skrammel.

> Skandinavisk potte? Er de nu også det? Eller er de angelsaksiske eller
> preusiske?

Jeg sigter efter en BMW næste gang og det grundet de flere og flere
meldinger om både SAAB og Volvos "fortræffeligheder".

Det er ikke engang løgn, da meldingerne kommer fra venner og
forretningsforbindelser, så noget må der vist være om snakken.

--
Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-05 17:27

> Det er vist kun for turboen.

Nope - det är hela motoren.

> Bortset fra det, er det stadig noget "billigt" skrammel.

Tjah, de lider af det gængse syndrom: Mindre og lettere stempler, for at
mindske den indre inerti/energi, i jagten på det mindskede brændstofforbrug
og produktionsomkostninger. Med mindre belastbarhed til følge. Godt man har
investeret i "kram fra gamle dage".

> Jeg sigter efter en BMW næste gang og det grundet de flere og flere
> meldinger om både SAAB og Volvos "fortræffeligheder".

De har nu også deres at slås med. Bimmere over en vis alder er notoriske
rygere.
Og M3 har en hel fanskare af utilfredse ejere i Staterne.

> Det er ikke engang løgn, da meldingerne kommer fra venner og
> forretningsforbindelser, så noget må der vist være om snakken.

Underlige venner du har.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : BJ

Dato : 24-02-05 17:40

KLIP

> Underlige venner du har.

Jep, men så vil jeg undlade at fortælle om et flækket topstykke..

--
Bjørn J.

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-05 20:05

> Jep, men så vil jeg undlade at fortælle om et flækket topstykke..

*DOH!* *LOL*

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 17:44

> Og M3 har en hel fanskare af utilfredse ejere i Staterne.

....men det er da ikke fordi, den ikke kan holde ti at køre stærkt....?

Såvidt jeg ved, er det fordi, den ikke kan holde til at få fuld gas uden
belastning.....?

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-05 17:42

> Det er vist kun for turboen.

"The company said it will issue an 8-year retroactive engine guarantee for
its 1998 to 2000 9-5 models and its 2000 to 2003 9-3 models.

"The guarantee means that customers who have been affected by motor problems
due to oil sludge will receive full financial compensation," Saab said in a
statement, pointing out that the purchaser of a vehicle in 1998 would still
have a valid guarantee through 2006."

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : BJ

Dato : 24-02-05 17:47

KLIP

> [...]
> said in a statement, pointing out that the purchaser of a vehicle in 1998
> would still have a valid guarantee through 2006."

O.k., så mangler Volvo blot at vedkende sit ansvar for deres elendige
kvalitet. Alt som den glade svenske direktør nævnt af problemer med eks.
S80, har jeg fået lavet og betalt af egen lomme.

Han kan bare sige til..;)

--
Bjørn J.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 24-02-05 22:33

Noget FIS at en Saab ikke kan holde til motorvejsfart !!

Under hösten 1986 tog Saab 3st Saab 9000 T16 direkt från bandet i
Trollhättan och skeppade dom till USA och Talladega Super Speedway. Dessa
tre Saab 9000 Turbo 16 175hk satte nytt världsrekord för standard bilar på
sträckorna 100 000km och 50 000miles. Man slog också 19 andra
internationella rekord.
Genomsnitts hastigheten för den snabbaste bilen var 213,299km/h med tankning
,service och förarebytes stopp inräknade!

Bilarna kördes med gasen i botten i hela 20 dagar. Med detta bevisade Saab
den
otroliga pålitligheten och kvaliten som dess bilar hade.

Hvor mange andre standard biler ville holde til DEN behandling !!

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Eg Egemarke

Dato : 24-02-05 22:38

Ps jeg har lamme tævet min saab 9000 dagligt de sidste 3 år og den VIL bare
ikke gå istykker.... sine snart 350 000 Km til trods render den stadig
speedometeret i bund osse på langtur (flere gange Malmö/Salerno Italien med
skruen i bund ((hvor det er tilladt altså))
kigger du på Saab på www.blocket.se vil du let kunne finde biler der har
mere end 500 000 Km bag sig.

Fra : Henrik B.

Dato : 24-02-05 22:46

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> den
> otroliga pålitligheten och kvaliten som dess bilar hade.

Og de gentog det i 1996 med 3 stk. Saab 900 (NG).

> Hvor mange andre standard biler ville holde til DEN behandling !!

Nok ikke mange. Men jeg er heller ikke sikker på at 3 stk. nye 9-5'ere kunne
klare det idag.

Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Fra : BJ

Dato : 24-02-05 22:56

KLIP

> Nok ikke mange. Men jeg er heller ikke sikker på at 3 stk. nye 9-5'ere
> kunne klare det idag.

Monstro det er derfor, SAAB ikke har gentaget stuntet..?..

--
Bjørn J.

Fra : Thomas

Dato : 24-02-05 23:22

> Jeg sigter efter en BMW næste gang og det grundet de flere og flere
> meldinger om både SAAB og Volvos "fortræffeligheder".

Har du læst om Lars' oplevelser med en 530DA fra 2002?

--
Thomas Krath

Fra : BJ

Dato : 24-02-05 23:28

"Thomas" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Har du læst om Lars' oplevelser med en 530DA fra 2002?

Ikke at jeg erindrer.

--
Bjørn J.

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 25-02-05 16:13

On Thu, 24 Feb 2005 16:34:23 +0100, "BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk>
wrote:

> [...]
>
>Det er ikke engang løgn, da meldingerne kommer fra venner og
>forretningsforbindelser, så noget må der vist være om snakken.

Jeg kan forstå, at du ikke er helt tilfreds med de skandinaviske
bilers kvalitet, hvorfor du agter at kaste dit blik sydover.

De producerer også mange fine biler dernede, men jeg har noget i
tankerne, som jeg tror vil kunne tilfredsstille dine krav til kvalitet
og komfort. Det sportslige kan vel diskuteres, men man er fanneme godt
kørende.

Here we go:

http://www.lexus.co.uk/modelrange.php?model=ls&variant=430&area=modelhome

Det blywwer et' møj bedre.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 25-02-05 18:29

KLIP

> Det blywwer et' møj bedre.

Efter diverse udsagn, har du ganske ret i at Lexus er noget af den bedste
kvalitet på markedet.

Desværre er sådan en "risflyder" ret så dyr skal der stå mere end 200 på
modellen.

Jeg ville intet have imod en sådan.

--
Bjørn J.