Kan ikke sende SMS (7110)
Fra : Ole Thomsen

Dato : 28-05-01 10:32

Jeg har aldrig rigtig brugt SMS, og derfor ikke gidet
undersøge hvor mit problem opstår.

Når jeg afsender beskeden starter mobilos på at sende
men kommer så med teksten:

"Kunne ikke sende SMS besked !"

Jeg har altid troet at det var fordi jeg kørte med dobbeltkort,
men abonnementet er ændret til et enkeltkort i dag uden at
problemet er løst.

Jeg har checket alle indstillinger på telefonen, men har
ikke fundet noget der ligner en løsning.

Ole Thomsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-05-01 10:49

Ole Thomsen skrev:

>Jeg har checket alle indstillinger på telefonen, men har
>ikke fundet noget der ligner en løsning.

Hvilken telefon og hvilken udbyder har du?

Har du sat beskedcentralen op til at være din udbyders?

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 28-05-01 11:44

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote

> Hvilken telefon og hvilken udbyder har du?

Nokia 7110, TDC

> Har du sat beskedcentralen op til at være din udbyders?

Øhh, beskedcentral?

Ole Thomsen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 28-05-01 12:08

Ole Thomsen skrev:

>Øhh, beskedcentral?

Gå ind under Beskeder -> Indstillinger -> Nummer på beskedcentralen.

Jeg bruger Telmore, som bruger TDC net (og beskedcentral). Her står:
+4540390999

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Ole Thomsen

Dato : 28-05-01 16:12

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote

> Gå ind under Beskeder -> Indstillinger -> Nummer på beskedcentralen.

Hos mig er menuen
Beskeder
Indbakke
Udbakke
Arkiv
Skabeloner

For at komme ind til SMS Indstillinger skulle jeg vælge
en tom bakke, vælge emnet (tom), og først her dukker
indstillingspunktet op ? Genialt.......

Men tak for hintet!

> Jeg bruger Telmore, som bruger TDC net (og beskedcentral). Her står:
> +4540390999

Min beskedcentral var sat til mit eget nummer

Takker.

Ole Thomsen