Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canons Cash Back Bonus
Fra : Anders Rasmussen

Dato : 10-05-05 17:38

Jeg har været på http://www.essential-systems.de for at kikke lidt på et
teleobjektiv til mit Canon 350D.

Jeg har kik på følgende:
- Canon EF 70-200 f4.0 L USM, Eur 627,00
- Sigma AF-EX 70-200 mm 2.8 HSM IF APO für Canon, Eur 717,00

Og så mine spørgsmål: Hvis jeg som dansker køber i Tyskland, kan jeg så få
glæde af Cash Back Bonus som ellers ikke er forbeholdt Danmark? Er der nogle
som evt. har prøvet i praksis - hvordan får man de 100 Eur retur? Er det
ikke korrekt forstået, at de 100 Eur ikke er fratrukket prisen på 627,00
(altså bliver prisen 527,- Eur)?

Hilsen Anders

PS! Hvilket af ovenstående objektiv ville I vælge?

Fra : Holst

Dato : 10-05-05 18:37

Anders Rasmussen wrote:

> [...]
> (altså bliver prisen 527,- Eur)?
>
> Hilsen Anders
>
> PS! Hvilket af ovenstående objektiv ville I vælge?

Betingelserne står tydeligt i det hæfte med rabatkuponer, som du har fået.

Du køber kameraet til den fulde pris. Derefter klipper du vist
stregkoden af kassen og sender den vedlagt en kopi af købsfaktura,
rabatkupon og et udfyldt skema til vist nok Irland. Herefter modtager du
efter nogle uger pengene, som burde indgå din konto.

Men der er lige den lille hage med Danmark. Som jeg læser det, burde du
kunne opnå rabatten, såfremt du køber ekstraudstyret i Tyskland eller
lignende sted - blot ikke Danmark. Men på hjemmesiden, hvor du kan
indtaste oplysninger, er der ikke mulighed for at vælge Danmark.

Fra : Peter Sindrup

Dato : 10-05-05 18:47

"Holst" <newsmay05@shelter.dk> wrote in message

> [...]
> lignende sted - blot ikke Danmark. Men på hjemmesiden, hvor du kan
> indtaste oplysninger, er der ikke mulighed for at vælge Danmark.

Som det fremgår af en tidligere tråd om dette emne for nylig, har Canon
svaret
tilbage at det eneste man vælger når man udfylder cash back formularen
er *sproget* - ikke hvilket land det omhandler.

Peter

Fra : Holst

Dato : 10-05-05 19:29

Peter Sindrup wrote:

> [...]
> tilbage at det eneste man vælger når man udfylder cash back formularen
> er *sproget* - ikke hvilket land det omhandler.

Ja, det må så have været i de ti dage, hvor jeg var bortrejst og derfor
sprang det meste af gruppen over.

Men stadig ... hvis du går ind på http://www.canonextrapromotion.com,
vælger et eller andet sprog og klikker på 'Next' et par gange, så kommer
du frem til en formular, som skal udfyldes. Her er det stadig ikke
muligt at vælge Danmark som land ...

Fra : Ukendt

Dato : 10-05-05 19:48

Hej
Se tråden den 2 maj 2005

mvh
Peg

Fra : Thomas

Dato : 10-05-05 20:10

Peg wrote:
> Hej
> Se tråden den 2 maj 2005
>
> mvh
> Peg

Jeg kan ikke finde noget om emnet fra 2. maj

Thomas

Fra : Holst

Dato : 10-05-05 21:49

Thomas wrote:

> Jeg kan ikke finde noget om emnet fra 2. maj

Der starter en tråd om et Canon-objektiv. Det er at finde i den tråd.

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 10-05-05 21:03

Jeg har lige været gennem hele tråden fra den 2. maj 2005 (Canon EF-70-200mm
f/4 vs EF 70-200mm f/2,8)
....Og der var til fulde svar på mit spørgsmål, TAK!

Men hvad med Sigma AF-EX 70-200 mm 2.8 HSM IF APO, er det et reelt
alternativ?

Hilsen / Anders

Fra : michael bs

Dato : 10-05-05 22:51

"Anders Rasmussen" <ar-newsnospam@slash.dk> skrev i en meddelelse

> Men hvad med Sigma AF-EX 70-200 mm 2.8 HSM IF APO, er det et reelt
> alternativ?
>
> Hilsen / Anders

Ja da. Et glimrende objektiv, helt sikkert. Folk der har købt det er
lykkelige for billedkvalitet og 2.8

Folk der har købt Canons 70-200L 4.0 er begejstrede for billedkvaliteten og
objektivets build quality. Et fund til prisen.

mvh Michael