personlig pleje...
Fra : Kim Hansen

Dato : 09-05-05 17:46

Hej.

jeg kunne ikke finde en præcis ng så prøver i de 2 her. hvis i har en bedre
en så kom frisk med den.

jeg er en fyr på 28 der vil til at gøre lidt ud af mig selv med hva angår
personlig pleje.

men hvad skal man bruge? har NUL NADA NIX forstand på sådan noget!

jeg hiver sol cirka 2 gange om ugen og det har giver en del farve.

mine tænder er lettere gule af alt for meget røg men er begyndt at børste
dem en 4-5 gage om dagen og de 2 af gangene er med denivit. er der mere man
kan gøre? jeg har 3 porcelæns fortænder og snakkede kort med en tandlæge
sekretær om at få dem bleget men hun mente ikke man kunne blege dem der var
porcelæn... så det vil koste mig en større formue at få dem skiftet....
nogen der ved mere om det og hvad jeg evt. ellers kan gøre?

ang. mine negle... mine negle kan jeg bare ikke lade være med at pille og
rundt om neglene altså huden rundt om er mere eller mindre totalt smadret!
jeg har gennem længere tid tidligere brugt hand & nail men det hjalp ikke
det store. huden flækker og tører ud. hvad kan man gøre der?

min ansigts hud er som sådan fin nok men lidt pleje kan jo ikke skade! så
hvilke cremer eller lignende kan jeg bruge der?

det samme med resten af min krop... hvad kan man gøre for at gavne den?

hår på armene... det er blonde hår jeg har så de er ikke så tydelige ej
heller særligt lange... men kan de trimmes med en almindelig hår trimmer?
eller kommer skidtet så bare til at stritte lige ud i luften? har ikke lige
gidet at finde ud af det på den hårde måde:)

hvad er dr ellers hvad ma kan gøre for at se sund, rask og indbydende ud?
(glem alt om sport:)

hvis i kommer med nogen gode ideer kan i så ikke smide nogen produkt navne
med? for jeg aner ikke hvor jeg skal begynde....!

på forhånd tak.

Kim

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-05-05 18:18

Kim Hansen wrote:
> [...]
> angår personlig pleje.
>
> men hvad skal man bruge? har NUL NADA NIX forstand på sådan noget!

jamen så må man da hellere springe til og komme med forslag ;)

> jeg hiver sol cirka 2 gange om ugen og det har giver en del farve.

husk at indimellem bruge en form for skrub på kroppen og i ansigtet.... det
fjerner de døde hudceller og giver huden frisk glød ;) Du kan få dem i
forskellige prisklasser, men min erfaring er at hvis man samtidig husker at
bruge en god hudcreme, så er mærket for scrub egentlig ligemeget, så kan du
lige så godt købe den i netto til en tyver ;) det er også nemt, på en
vaskeklud mens du er i bad, og skrub hele kroppen uden at vandet render ned
over dig, skyl...... i en snæver vending kan lidt groft salt også gøre
tricket ;)
Creme på kroppen er også essentielt for at få en flot glød....

> [...]
> kunne blege dem der var porcelæn... så det vil koste mig en større
> formue at få dem skiftet.... nogen der ved mere om det og hvad jeg

hvis tandlægen siger stop, så er der ikke meget at gøre... alternativt kan
du undersøge priserne i sverige.... der kan du både få bleget dine
eksisterende tænder, og skiftet dine kroner til en rimelig pris... tjek evt
www.avmintand.dk

> [...]
> totalt smadret! jeg har gennem længere tid tidligere brugt hand &
> nail men det hjalp ikke det store. huden flækker og tører ud. hvad

du dapper ned til din lokale kosmetolog og får en manicure og spørger hende
hvad du ellers kan gøre.... et parafinbad til hænderne er supergodt for
tørre hænder, og hvis neglene så bliver buffet op og gjort pæne, så er der
ikke så meget ved at pille i dem ;)
det kan du holde ved lige en gang om måneden....

> min ansigts hud er som sådan fin nok men lidt pleje kan jo ikke
> skade! så hvilke cremer eller lignende kan jeg bruge der?

igen, smut til kosmetologen og spørg..... få evt en ansigtsbehandling.....

> det samme med resten af min krop... hvad kan man gøre for at gavne
> den?

spis sundt..... sørg for at bevæge dig bare en gang imellem.... og creme og
scrub som allerede beskrevet.... få ordnet fødder og hænder med jævne
mellemrum.... få hår på ryggen fjernet..... få en god klipning og hold den
ved lige.....

> [...]
> trimmer? eller kommer skidtet så bare til at stritte lige ud i
> luften? har ikke lige gidet at finde ud af det på den hårde måde:)

hår på armene SKAL en mand have...... det er kikset og klamt at fjerne dem,
medmindre man er i drag ;)

> hvad er dr ellers hvad ma kan gøre for at se sund, rask og indbydende
> ud? (glem alt om sport:)

som nævnt ovenfor ;)

> hvis i kommer med nogen gode ideer kan i så ikke smide nogen produkt
> navne med? for jeg aner ikke hvor jeg skal begynde....!

produktnavne er alt for nemt.... og alt for svært... man kan sagtens
anbefale en masse, men hvis det ikke passer til din hud så ender det galt og
kommer til at ligne pis....
det bedste du kan gøre er at alliere dig med en professionel face2face......

--
Knus, Sabina
Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-05-05 19:17

hej sabine.

1 : hvad er skrub??? en hamp hanske? eller en produkt type der kaldes for
skrup???
2 : creme på kroppen... hvilken slags creme snakker vi om??? please stik mig
et navn:)
3 : ang. tandblegning... det var en tandlægesekretær jeg snakkede med og det
virkede ikke som om hun anede hvad hun snakkede om....
4 : hvad koster sådan en omgang til hænder og fødder?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 09-05-05 19:35

Kim Hansen wrote:
> hej sabine.
>
> 1 : hvad er skrub??? en hamp hanske? eller en produkt type der kaldes
> for skrup???

scrub er en form for sæbe, med bittesmå korn i (ligner lidt sand)..... en
hamphandske KAN også bruges, men scrubcreme er nødvendigt til ansigtet....
og husk det skal være HELE kroppen der får en tur.... både nakken og bag
ørerne også....
den fra Netto hedder Jeune..... er at finde i en tupe, med gennemsigtig
gelsæbe og hvide korn....
tag gerne kroppen mindst hver 14 dag (oftere hvis du gider) og ansigtet
MINDST en gang i ugen, gerne to..... du vil nemt kunne se forskellen ;)

> 2 : creme på kroppen... hvilken slags creme snakker vi om??? please
> stik mig et navn:)

jamen det kan være hvad som helst.... gå ned i føtex og find noget der står
nivea eller whatever på.... afhængig af din hudtype kan du vælge mellem
lotion eller creme... er din hud ret tør, anbefaler jeg creme.... knapt så
tør er lotion fint... forskellen er tykkelsen på cremen ;)

> 3 : ang. tandblegning... det var en tandlægesekretær jeg snakkede med
> og det virkede ikke som om hun anede hvad hun snakkede om....

det tror jeg nu nok hun gjorde..... kroner kan ikke bleges... de skal
skiftes hvis det er.... men kik engang på det medsendte link...... det er
væsentligt billigere i sverige.....

> 4 : hvad koster sådan en omgang til hænder og fødder?

det er relativt.... det kan du kun finde ud af hos din lokale kosmetolog....
hos mens room i kbh kan du få begge dele til sammenlagt 780 kr, de laver
også ansigtsbehandlinger specielt til mænd:
http://www.mensroom.dk/default.asp?mpage=89

til sammenligning vil samme behandling i århus koste 620 kr*G*
http://www.mensroom.dk/default.asp?mpage=90

Fra : Brian Olesen

Dato : 11-05-05 12:25

Snip en masse gode råd:
Sabina du er simpelthen en sveske!!!
Dine råd er altid super brugbare og seriøse. Keep up the good work!

Mvh. Brian

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-05-05 20:26

Brian Olesen wrote:
> Snip en masse gode råd:
> Sabina du er simpelthen en sveske!!!
> Dine råd er altid super brugbare og seriøse. Keep up the good work!

nejer og takker ;)

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-05-05 18:41

Den 09-05-05 18.45 skrev Kim Hansen følgende:

> det samme med resten af min krop... hvad kan man gøre for at gavne den?

Hvis du vil gavne din krop, kan du tage mindre sol. Men hvis udseendet
er vigtigere...

P.S. Når du poster indlæg i flere grupper, vil det normalt være en god
ide at sætte opfølgning til den mest passende af grupperne. Jeg sætter
opfølgning til helbredsgruppen, da det er den mest passende gruppe til
det helbredsmæssige, som er det jeg kommenterer.

FUT: news:dk.helbred

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Din ven i nøden, lær at bruge Joblisten i Windows XP.

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-05-05 22:28

"Kim Hansen" <mv720@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> hvad er dr ellers hvad ma kan gøre for at se sund, rask og indbydende
> ud? (glem alt om sport:)

Jeps. Sport har fanden skabt. Det er kun for dumme mandfolk, der ikke ved
bedre.

> hvis i kommer med nogen gode ideer kan i så ikke smide nogen produkt
> navne med? for jeg aner ikke hvor jeg skal begynde....!

Du er åbenlyst svans med transvestit-tendenser. Tag dog skridtet fuldt ud og
få skåret dilleren af. Derefter kan du få indopereret de fineste
plastikpatter og voila - du er det, du drømmer mest om at være: En (slags)
pige, for hvem forfængeligheden går forud alt andet.

--
-Jens B.

Fra : Kim Hansen

Dato : 09-05-05 22:49

ja undskyld at jeg ikke lige har tiden ej heller lysten til at dyrke sport.

og meget undskyld at jeg er begyndt at kigge efter hvad det er hvad pigerne
vil have!

hvor gør det her mig lige fimset??? er det fordi du med dine 3 skærve tænder
og mega ølvom har indset at du er håbløs og at misundelse er en skide god
måde at få det bedre med sig selv på?

Fra : Helle

Dato : 10-05-05 00:01

> [...]
> plastikpatter og voila - du er det, du drømmer mest om at være: En (slags)
> pige, for hvem forfængeligheden går forud alt andet.

Hey?? slap lige af og tal dog pænt! Jeg synes da kun det er dejligt at mænd
er begynt at gå mere op i deres udseende. Sådan noget skal da ikke nedgøres!
Jeg synes de svar Sabina kommer med, er gode og værd at afprøve.

Så få lige en pænere tone på- bare fordi du ikke selv gider eller har lyst
til at gøre noget ud af dig selv, kan andre jo godt gøre det! Hvorfor skal
det i øvrigt kun være piger der skal gøre noget ud af sig selv?

Så jeg synes altså det er dejligt at mænd går op i deres udseende og
personlig pleje!

Kh Helle

Fra : Bo Nielsen

Dato : 10-05-05 00:20

"Helle" <mail@hellenielsen.dk> skrev i en meddelelse

> Så jeg synes altså det er dejligt at mænd går op i deres udseende og
> personlig pleje!
>
> Kh Helle

Netop , og så scorer man samtidig mere fisse på den konto .

mvh Boni

Fra : Kim Hansen

Dato : 10-05-05 01:46

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> Netop , og så scorer man samtidig mere fisse på den konto .
>
> mvh Boni

he he

har scoret.... nu skal hun bare "fanges":)

kim

Fra : Bo Nielsen

Dato : 10-05-05 03:20

"Kim Hansen" <mv720@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> he he
>
> har scoret.... nu skal hun bare "fanges":)
>
> kim

Lad nu være med at gøre det for godt, så er de sgu ikke til at blive af med
igen . Når man som jeg, er midt i tyverne, er der meget deligt fisse der
skal nåes, inden jeg skal bindes til noget fast.

mvh Boni

Fra : Kim Hansen

Dato : 10-05-05 10:52

> [...]
> igen . Når man som jeg, er midt i tyverne, er der meget deligt fisse der
> skal nåes, inden jeg skal bindes til noget fast.

he he i hear you:))))

men er 28 og er blevet single for et års tid siden efter et forhold på 4
år... så ved godt hvad jeg går ind til! og hende her.... jeg er sgu klar til
det hele. kender hende dog også rimeligt godt.... det er min ex´s ex
veninde.... kan godt se det lidt forkerte i det meeeeeeeeeeen kan sgu ikke
rigtigt gøre noget ved det da jeg bare vil have hende! min ex har heller
ikke snakket med hende i et halvt års tid og jeg har ikke snakket med hende
i et år eller sådan noget. så lidt lovligt synes jeg det er.... men ved god
nogen vil ryge op af stolen pga. det.

kim

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 10-05-05 15:18

> [...]
> igen . Når man som jeg, er midt i tyverne, er der meget deligt fisse der
> skal nåes, inden jeg skal bindes til noget fast.

Hvis du tror på den, så risikerer du at smide det hele på gulvet.
Fisse er noget man scorer lørdag nat, fordi man var lidt for fuld, til at
opdage hvad der egentligt skete, og alt for ofte, noget man bagefter ville
ønske, man ikke havde indladt sig på.

Det må føles temmeligt fjoget, at lade den pige, som man tragter efter,
smutte fra en, og blive scoret, af naboens idiot af en søn.... Bare fordi du
havde for travt med at jagte erobringer. Resten af livet skal du så gå og
tænke, på den kone, som du satte over styr... De børn, der skulle have været
dine... Det hus, i måske havde boet i. Det liv, som skulle have været dit,
lod du gå til en anden... Hvem af jer, var det så lige der scorede.
Kærligheden er langt at foretrække, fremfor Fisse.. Jo tidligere du kommer
i gang med den... Jo større og stærkere bliver den.
Så modsat af, hvad du åbenbart tror, så har du ingen tid at spilde.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Nielsen

Dato : 10-05-05 20:38

"Benny Mortensen 9700" <wrapup1@kittymail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> i gang med den... Jo større og stærkere bliver den.
> Så modsat af, hvad du åbenbart tror, så har du ingen tid at spilde.

Kloge ord, rigtige kloge ord, og hvis ikke det var fordi jeg vidste at mine
forældre ikke skriver her på usenet, så ville jeg have troet at det var een
af dem som havde skrevet det .
Når man som jeg går i byen hver week-end sammen med mine kammerater, er det
da ikke for at finde den eneste ene for resten af livet, vi er unge og i
byen for at more os.
Jeg kommer helt sikkert ikke til at gå resten af livet og spekulere over den
kone jeg satte over styr. Det er altså ikke kun mænd som har det på denne
måde, kvinder går så sandelig også i byen, bare for at score. Vi nyder den
frihed der er, ved at være single.
At kærligheden skulle blive større og stærkere jo før man kommer i gang, kan
jeg ikke helt få til at passe . Jeg har set flere i min omgangskreds, som
troede at de havde fundet den store kærlighed, giftede sig og fik børn, men
alligevel er gået fra hinanden . Hvorfor have så travlt med at blive bundet,
når man egentlig ikke helt, føler sig klar til det . Jeg tror på skæbnen, og
den dag hvor jeg finder mig en kvinde for livet, skal nok komme. Hun kan så
samtidig være 100% sikker på at få en mand, som har løbet hornene af sig, og
koncentrerer sig om hende og vore kommende børn.

mvh Boni

Fra : Kim Hansen

Dato : 11-05-05 01:44

> [...]

og
> koncentrerer sig om hende og vore kommende børn.

forstår jer begge.... men mon ikke bo opdager den dag han ligger med den
rette? det er det der lige er sket for mig....

den korte version!

min eks skred for et år siden. hun havde en veninde som jeg også kendte ret
godt. stoppede med at snakke med veninden kort efter... svinede hende
faktisk totalt pga. nogen forviklinger. min eks stoppede med at snakke med
hende for omk. et halvt år siden.

møder veninden nede i byen for en måneds tid siden... tog en snak med hende
og fik renset luften. endte hjemme ved hende samme aften:) men nul sex eller
lignende sov der bare.

møder hende ugen efter igen nede i byen. vi går i byen sammen en 2-3 timer
og siger så hej hej.

møder hende i torsdags... nede i byen:)))) ender hjemme ved hende med alt
hvad der følger med......!

i den tid mig og min eks har været fra hinanden har jeg kigget efter....
FISSE intet andet! møder hende her... og er totalt skudt i hende nu!

så nu skal hun indfanges.... desværre er hun ikke så frisk på det helt vilde
som mig... men lad os nu se hvad jeg kan gang i:)

så det sker nok også for Bo det her en eller anden dag!

kim

Fra : Bo Nielsen

Dato : 11-05-05 06:02

> [...]

vilde
> som mig... men lad os nu se hvad jeg kan gang i:)
>
> så det sker nok også for Bo det her en eller anden dag!

Rart at høre, uden en ''løftet pegefinger'' dem har jeg fået mange af. Jeg
forstår udmærket deres mening, men jeg tror bare at folk glemmer at de selv
har været ung engang.

Jeg blev færdig med min uddannelse sidste år,og er begyndt at tjene så godt
at jeg købte mig en lejlighed for en måned siden . Jeg vil bare gerne nyde,
det at være ung og single , og alt det dejlige fisse som følger med

Jamen tillykke med din nye erobring, og at det så er een du er totalt skudt
i, er jo bare alle tiders. Det tænkte jeg ikke lige over, i mit første svar
til dig. At hun ikke er så frisk på det helt vilde, kan måske skyldes at hun
er genert eller uerfaren . Prøv at drikke jer lidt småfulde en aften , det
plejer at løsne op på folks hæmninger.
Jeg gider bare ikke at bolle i misionærstilling, det er livet for kort til
.. Der findes så mange dejlige små julelege, at det er lige før jeg får
rejsning, af at tænke på det.
Nok om det . Det er dejligt det snart er week-end : o )
Jeg håber for dig at næste gang, det bliver virkelig med ALT, hvad der
følger med .

mvh Boni

Fra : Mette

Dato : 11-05-05 08:13

> [...]
hun
> er genert eller uerfaren . Prøv at drikke jer lidt småfulde en aften , det

Hallo - kan du tænke på andet end fisse? Jeg tror, at det Kim mener, er at
hun er ikke frisk på det vilde i forhold til at være kærester!!

Fra : Bo Nielsen

Dato : 11-05-05 16:11

"Mette" <Mette@dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hallo - kan du tænke på andet end fisse? Jeg tror, at det Kim mener, er at
> hun er ikke frisk på det vilde i forhold til at være kærester!!

Hallo hallo, er der nogen hjemme ?
Jeg kan sagtens tænke på andet end fisse . I øjeblikket tænker jeg på hvem
du er,hvor du bor,hvor gammel du er, hvordan du ser ud, om vi måske har mødt
hinanden en sen nattetime på et eller andet discotek i det indre København .
Jeg har nemlig engang mødt en dejlig vild tøs som hed Mette. - Ja du må
undskylde, nu sidder jeg sgu og får en halvfed på, ved tanken om hende
Mette.
Jeg må nok indrømme, at som Skorpion er der ikke langt imellem at jeg tænker
på fisse, så jeg er vist lovlig undskyldt : o )))
Det er da helt iorden hvad_du_tror Kim mener, men _jeg_ tror nu at det har
noget at gøre med eksperimenterende sex, men det kan han jo selv svare på.

mvh Boni

Fra : Mette

Dato : 11-05-05 17:00

> Hallo hallo, er der nogen hjemme ?

Ja, der er to hjemme - min datter og jeg.

> [...]
mødt
> hinanden en sen nattetime på et eller andet discotek i det indre København
..

Det tror jeg ikke, at du skal regne med...

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 11-05-05 09:35

"Kim Hansen" <mv720@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> forstår jer begge.... men mon ikke bo opdager den dag han ligger med den
> rette? det er det der lige er sket for mig....

Se det som du beskriver her, er ikke, det som Bo efter min opfattelse
praktiserer. Det var måske umiddelbart, det som Bo snakker om, du kiggede
efter. Altså bare et hurtigt knald, og færdig med det. Det du fandt, kom
jo slet ikke til at ligne. Det gjorde sikkert ikke sagen bedre, at det var
din Ex's gamle veninde, og dermed også, en bekendt af dig. Når det forløb
sådan, som du har beskrevet det, så tror jeg helt sikkert, at du har gode
chancer. Det lyder for mig, som om hun gerne ville lade det modne, så du
ikke fik det indtryk, at hun bare vælter for hvem som helst. Så du må
overbevise hende om, at du er værd at samle på.. ...
Held og Lykke..

> så det sker nok også for Bo det her en eller anden dag!

Ja forhåbentligt. Alt andet ville da være synd.

M.V.H.....Benny..

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 11-05-05 09:16

> [...]
mine
> forældre ikke skriver her på usenet, så ville jeg have troet at det var

Se det kunne jo skyldes, at jeg måske ligger i samme aldersgruppe.

Vi havde en tid, som unge mennesker i dag ikke har. Vi havde en tid, hvor
Syfilis var noget af det værste man kunne få i tilgift. Men en ganske
almindelig GunnarBørge, var det mest almindelige. Men begge ret simpelt at
kurere. Den tid er forbi. Aids er måske ikke almindelig i DK, men for dem,
som den rammer, er den forever, og vil med et slag fisse, forandre resten af
personernes liv. Er et lille put virkeligt det værd.

Det er altså ikke kun mænd som har det på denne
> frihed der er, ved at være single.

At det er begge køn, der lever sådan, det er jeg udmærket klar over.
Men fejltagelser bliver ikke mindre, bare fordi de bliver begået af dobbelt
så mange mennesker.

> [...]
> jeg ikke helt få til at passe . Jeg har set flere i min omgangskreds, som
> troede at de havde fundet den store kærlighed, giftede sig og fik børn,

De tror... Som det gamle ordsprog siger... Troen kan flytte bjerge....
Resten klarer Øbro. Forhold baseret på Sex... Holder aldrig, for selv den
bedste sexual partner, bliver dagligdag, og så bliver sex i forholdet, bare
en pligt, og noget der bare skal overstås. Følelserne, har gennem hele
forholdet, gemt sig nede mellem benene på mindst den ene af parterne.

> [...]

og
> koncentrerer sig om hende og vore kommende børn.

Der er jeg lidt bange for, at du tager fejl. Hvordan kan en kvinde,
nogensinde føle sig sikker på en mand, som dyrker sex for sjov ???.
Hvordan kan en mand, nogensinde føle sig sikker på en kvinde, som dyrker sex
for sjov ???. Sex skulle gerne være et resultat af gensidige følelser, og
ikke noget man dyrker, bare fordi man har forvekslet sex med morskab. Du
ville nyde din frihed, og bagefter, ville du bruge et liv i sex og druk, som
en form for garanti, til den kvinde, som du nu påstår at elske.... Den tror
jeg sgu ikke, du kan få ret mange kvinder til at tro på...

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Nielsen

Dato : 11-05-05 16:52

> [...]
af
> personernes liv. Er et lille put virkeligt det værd.

Altså Benny,du behøver ikke prædike moral for mig, det har jeg med hjemme
fra. Det er rart at høre, du tænker på mit helbred,og jeg kan berolige dig
med at jeg dyrker ikke usikker sex. Det er muligt jeg lyder overfladisk, med
hensyn til kvinder, men jeg håber sandelig ikke, at jeg også lyder dum, for
så tror jeg da lige at jeg skal have en alvorlig samtale med mine forældre :
o )

mvh Boni

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 12-05-05 09:09

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Hej Bo...

Nej det er bestemt ikke moral.... Men har du noget, som du gerne vil opnå,
så kan jeg kun sige.... Go for it... For mit vedkommende, var det pludseligt
for sent. Det endda før jeg nåede den alder, som du har nu.
Så derfor var min advarsel skam helt alvorligt ment.
Du har måske ikke, al den tid, som du lige nu, tager som en selvfølge.

M.V.H.....Benny..

Fra : Bo Nielsen

Dato : 12-05-05 20:54

> [...]
> Så derfor var min advarsel skam helt alvorligt ment.
> Du har måske ikke, al den tid, som du lige nu, tager som en selvfølge.

Hej Benny

Du må meget undskylde, men jeg er ikke helt med i det du skriver.--- hvad
var det som pludselig var for sent ?
Blev du ramt af en sygdom ? Hvorfor har jeg ikke den tid, som jeg tager som
en selvfølge ?
Jeg kan ikke rigtig følge dig, prøv at udtrykke dig lidt mere klart.
Det der tal 9700, hvis det er dit postnummer, mener jeg du bor i vestjylland
.. Er du indremissionsk og tror på dommedag, eller en grusom straf over dem
som lever i synd ?

mvh Boni

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 13-05-05 13:03

> [...]
vestjylland
> . Er du indremissionsk og tror på dommedag, eller en grusom straf over dem

Hej Bo

Du har ret med det nordjydske. Missionsk... Næh vist ikke i alvorlig
grad... Så må det jo være det sidste ... Så for at være helt præcis, så
kan du tage navne som Lance Armstrong... Brian Holm, og jeg kan ikke huske,
om ikke også Jesper Skibby blev ramt. De var bare lidt heldigere, at de
var en slat ældre, og havde fået børn... Jeg ved selvfølgelig ikke, om de
nåede dem de gerne ville have... Men de havde fået nogen. Jeg var jo
uheldigvis kun først i tyverne, og de var ikke helt så gode til at behandle
det dengang, som de er idag. Tværtimod, er jeg som regel uforbedrelig
optimist. Uha dog nej da, jeg lever selv i synd, hvis man skal gå ud fra
det . Men har da holdt det samme husdyr i godt og vel 30 år. Nej jeg
mener selv, jeg er meget almindelig, så hvis nogen står og svinger med
dommedagsflag, så må han da gerne vende sig om, så han ikke får øje på mig
igen. Selvom sygeplejersker er søde, så er de altså bedst, udenfor
arbejdstiden ...

M.V.H.....Benny..

Fra : Non-Desperado

Dato : 10-05-05 12:10

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev:

> [...]
>plastikpatter og voila - du er det, du drømmer mest om at være: En (slags)
>pige, for hvem forfængeligheden går forud alt andet.

He he he...."Timm & Gordon - Historien om Kim"...

--
Non-Desperado

BØRNEPORNOGRAFI, Schlagermusik & selvbestaltede
netbetjente burde meldes til politiet.

Fra : Andrew

Dato : 14-05-05 20:56

> [...]
> plastikpatter og voila - du er det, du drømmer mest om at være: En (slags)
> pige, for hvem forfængeligheden går forud alt andet.

Du er da en kæmpe idiot at høre på!!!

Fra : Nana Sørensen

Dato : 10-05-05 00:40

Brug skrubbecreme overalt, som en anden også sagde. og klip for helvede
tånegle og fjern suspekt hård elelr tør hud overalt. Af en eller anden grund
kan en mand være sygt velplejet og så samtidig have de mest nasty fødder.

Brug skintonic (matas) hver dag, og brug en god natcreme. (også matas)

gå til kosmetolog en gang om måneden og få ordnet bumser, hudorme,
overflødige hår osv. Og pluk dine øjenbryn, hvis du ligner en varulv. IKKE
for meget, da det giver drag-look. Eller få kosmetologen til det, de
plukker LIGE!

Brug en god fed håndcreme. (nivea, den blå dåse kan alle forholde sig til).
Fil dine negle, så de ikke river i pigen.

Få en god frisure, som ikke kræver alt for hyppig klipning. velplejet hår er
godt. Hvis man ikke kan overskue at give sit hår en hårkur (matas), så
barber dig skaldet, hvilket også kan være lækkert.

Få vokset din ryg/skuldre/balder hos en kosmetolog. Jeg syntes personligt at
hår på ryggen er yderst frastødende, og kender mange piger der har det på
samme måde.

Duft lækkert. Men ikke for meget. Overdrevet parfumebrug virker nærmest
perverst.

Fjern gule nikotinfingre med en halv citron. Fed håndcreme på bagefter.

Brug læbepomade, hvis du har tørre læber. lypsyl er god, og er ikke
bøsseblank. Der er ikke noget værre end en mund der ligner en forladt sveske
med komplekser og eksem.

Rens ører, for dælen. Hvorfor er der så mange der ikke kan huske det selv,
men venter til der drysser ting ud? (Jeg ved godt at det her jeg skriver nu
handler om hygiejne og ikke pleje, men det er altså vigtigt, og mange
glemmer det.)

Pas i øvrigt på med for varme bade. Det udtørrerhuden helt gevaldigt. Nu ved
jeg ikke hvilken badesæbe du bruger, men hvis du bruger en flydende, så drop
det. Fast sæbe skylles nemt af, og udtørrer ikek huden så meget som de
flydende varianter. Selv dove i flydende form, er bedre som stang. Eller, du
ved.

Mvh. Nana

Fra : Kim Hansen

Dato : 10-05-05 01:38

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan en mand være sygt velplejet og så samtidig have de mest nasty fødder.
>
> Brug skintonic (matas) hver dag, og brug en god natcreme. (også matas)

lyder måske dumt... men hvordan bruger man dem (skintonic og natcreme)? det
er ikke lige mig at stå og spørge løs om sådan noget i en butik....:) så en
lille instruktion her ville være rart.

> [...]
> overflødige hår osv. Og pluk dine øjenbryn, hvis du ligner en varulv. IKKE
> for meget, da det giver drag-look. Eller få kosmetologen til det, de

har lige for en time siden sendt en mail til en ang. priser på en ansigt,
fødder og hånd behandling. tager nok sådan en omgang bare lige for at se
hvad det er for noget.

> Brug en god fed håndcreme. (nivea, den blå dåse kan alle forholde sig
til).
> Fil dine negle, så de ikke river i pigen.

bruger Hand & nail lige for tiden men synes ikke at det virker på lang
sigt... eller det er måske meget normalt at det kun holder den tid det er
på?

ang. negle... dem har jeg helt selv klaret at pille mere end langt ned:(

> [...]
> godt. Hvis man ikke kan overskue at give sit hår en hårkur (matas), så
> barber dig skaldet, hvilket også kan være lækkert.

er bare ganske alm. korthåret. ikke noget fancy ej heller kedeligt. bruger
ikke børste kaster lidt voks i og sætter den med hænderne. er rimeligt
sikker på jeg vil se rimeligt dum ud som skaldet:)))

hårkur... hvad gør det? og er det bare ned i butikken og finde et produkt
der hedder hårkur?

> [...]
at
> hår på ryggen er yderst frastødende, og kender mange piger der har det på

regner jeg også med at få gjort... har fået nogen meget tynde men halv lange
hår på skulderne som jeg dog barberer af. udover dette barberer jeg bryst og
ned til benene.....:) piller dog ikke ved hår på benene og armene. det jeg
mente før med armene var at trimme ikke fjerne dem.ansigtet barberer jeg et
sted mellem 1 og 3 gange om ugen. skal jeg ud er det altid nybarberet! jeg
sørger også for altid at holde min næse fri for hår.

> Duft lækkert. Men ikke for meget. Overdrevet parfumebrug virker nærmest
> perverst.

har tidligere brugt : Giorgio Armani GIO og Chrome Azzarore men har lige
skiftet til Jean Paul Gautier (tror den hedder det her) Tout Porre eau de
toilette er formet som en mand. bruger altid bade stick og eu de toilette.
stick under armene og henover brystet og et sprøjt eau de toilette på halsen
på hver side af hovedet lige hvor t-shirten går til og et skud på det ene
håndled som jeg gnider ud på det andet. synes ikke selv det er for meget og
har heller ikke fået klager over det... men ved ikke om det er det:)

> Fjern gule nikotinfingre med en halv citron. Fed håndcreme på bagefter.

vasker hænder med håndrens 3-4 gange om dagen og med håndsæbe en 6-10 gange
så der er aldrig nikotin fingre.

> Brug læbepomade, hvis du har tørre læber. lypsyl er god, og er ikke
> bøsseblank. Der er ikke noget værre end en mund der ligner en forladt
sveske
> med komplekser og eksem.

har heldigvis aldrig tørre læber.

> [...]
nu
> handler om hygiejne og ikke pleje, men det er altså vigtigt, og mange

gør jeg tit... brusseren på spul og så lige ind i øret... totalt rart og det
virker:)

> [...]
> det. Fast sæbe skylles nemt af, og udtørrer ikek huden så meget som de
> flydende varianter. Selv dove i flydende form, er bedre som stang. Eller,

bader max varmt...... men har godt nok svært ved at gøre det mindre varmt...
så fryser jeg sgu ihjel:) af shampoo bruger jeg en eller anden fra matas...
kan bare ikke finde ud af at dosere så jeg bruger alt alt for meget og de
dyre holder bare ikke mange dage til mig... men hvad er godt? hvad er
forskellen på body lotion og shampoo? jo jeg ved godt at den ene er til
håret og den anden til kroppen... men gør body lotion rent? eller er det
bare en for for creme?

> Mvh. Nana
jo tak da!

for nogen kan det godt se ud som om det bare er en masse dumme spørgsmål...
men seriøst fatter ikke en bjælde af alt sådan noget:)!

kim

Fra : Mette

Dato : 10-05-05 05:22

> [...]

det
> er ikke lige mig at stå og spørge løs om sådan noget i en butik....:) så

Når du har vasket dit ansigt, så dupper du skintonic på huden og når det et
tørt er det på med cremen.

> hårkur... hvad gør det? og er det bare ned i butikken og finde et produkt
> der hedder hårkur?

I f.eks. Føtex skal du gå over til hylden med alle shampooerne. Der er
shampoo, balsam og så er der nogle "krukker", der hedder "hair mask" eller
"hair repair" eller bare hårkur.

> [...]
> sted mellem 1 og 3 gange om ugen. skal jeg ud er det altid nybarberet! jeg
> sørger også for altid at holde min næse fri for hår.

Hvorfor barberer du dit bryst?
Det er meget individuelt, hvordan kvinder har det med hår - men jeg ville
myrde min kæreste, hvis han barberede sit bryst. Det er for fimset.

> [...]
> forskellen på body lotion og shampoo? jo jeg ved godt at den ene er til
> håret og den anden til kroppen... men gør body lotion rent? eller er det

En body lotion er en creme til kroppen, og den skal ikke med ind i badet.
Den skal på, når du har tørret dig efter badet. En body shampoo er den sæbe
du vasker dig med inde i badet
Men forskellen på body shampoo og alm. shampoo er ved at det ukke udtørrer
huden.
Jeg bruger dog alm. shampoo til kroppen også.

Fra : Kim Hansen

Dato : 10-05-05 10:55

> [...]
> Det er meget individuelt, hvordan kvinder har det med hår - men jeg ville
> myrde min kæreste, hvis han barberede sit bryst. Det er for fimset.

Gør det ikke for pigernes skyld men for min egen... har det bedst med at
ikke have hår det synes også selv at det er meget pænere uden.

kim

Fra : Nana Sørensen

Dato : 10-05-05 14:42

> [...]
> det
> er ikke lige mig at stå og spørge løs om sådan noget i en butik....:) så

Scintonic er sådan noget tyndflydende klar dims, som man putter en klat af
på en vatrondel. Så renser man ansigtet med dem. (ligesom at affedte noget
med acetone, samme princip) Natcreme er en nærnde creme som man putter i
ansigtet efter scintonic, inden man går i seng, så huden får lov til at suge
næring.

> har lige for en time siden sendt en mail til en ang. priser på en ansigt,
> fødder og hånd behandling. tager nok sådan en omgang bare lige for at se
> hvad det er for noget.

Lyder som en fed ide´. Husk at undersøge markedet. Der ligger en god i
valby, som jeg kan anbefale.

> til).
>
> bruger Hand & nail lige for tiden men synes ikke at det virker på lang
> sigt... eller det er måske meget normalt at det kun holder den tid det er
> på?

Aner desværre ikek hvad hand and nail er, men hvis det ikke funker, så ud
med det. Fed creme og neglefil. Så kører det.

> [...]
> ikke børste kaster lidt voks i og sætter den med hænderne. er rimeligt
> sikker på jeg vil se rimeligt dum ud som skaldet:)))

Så bare vedligehold frisuren. Det gælder om at den ser velplejet og lækker
ud.

> hårkur... hvad gør det? og er det bare ned i butikken og finde et produkt
> der hedder hårkur?

Hårkur er som en balsam, men mere nærende og lækker. Matas har en, som
dufter ret neutralt. Hvid tube der kan stå på sit låg, med lyseblå striber.
Følg vejledningen på tuben.

> [...]
> sted mellem 1 og 3 gange om ugen. skal jeg ud er det altid nybarberet! jeg
> sørger også for altid at holde min næse fri for hår.

Barbering af hår på ryggen er neder. Stubbe er kikset. Få dem vokset væk.
Det giver huden fred, og så skal du ikke tænke på dem i et stykke tid.

> [...]
> og
> har heller ikke fået klager over det... men ved ikke om det er det:)

Bare sørg for at matche parfume og deo, så duftene ikek hørmer imod
hinanden. Og brug ikek for meget. Parfume skal kun kunne duftes tæt på, ikke
som en lilla sky rundt om personen.

> vasker hænder med håndrens 3-4 gange om dagen og med håndsæbe en 6-10
> gange
> så der er aldrig nikotin fingre.

Lyder super. Husk håndcreme på bagefter, så hænderne ikke tørrer ud.
Håndvask hyppigt udtørrer hænderne.

> [...]
>
> har heldigvis aldrig tørre læber.

> nu
>
> gør jeg tit... brusseren på spul og så lige ind i øret... totalt rart og

Pas på ikke at spule for hårdt. Øregangen er ret følsom-

> [...]
> forskellen på body lotion og shampoo? jo jeg ved godt at den ene er til
> håret og den anden til kroppen... men gør body lotion rent? eller er det

Shampoo er til hår, ikke til krop. Bodyshampoo er til krop. Bodylotion er
creme til huden, ikke noget til at bade med.

Fra : Milea

Dato : 10-05-05 18:05

"Kim Hansen" <mv720@ofir.dk> wrote in

> "Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

[KLIP]

> til).

Nivea - den blå dåse? Den ville jeg aldrig bruge, men okay, har også
dårlige minder omkring den creme. Jeg synes den fedter FOR meget!

> bruger Hand & nail lige for tiden men synes ikke at det virker på lang
> sigt... eller det er måske meget normalt at det kun holder den tid det
> er på?

Er det denne creme du bruger?
http://www.pharmacy2u.co.uk/assets/product_images/detail/VasIntCareHandNa
ilLot.jpg

Den er elendig! Jeg prøvede selv at bruge den, for et par år siden, da
jeg lider af tørre hænder, især i vinter halvåret.

Til tørre hænder, bruger jeg en creme med Aloe Vera, da det samtidig
'heler' evt. rifter - og så lægger den sig ikke som et lag OVENPÅ huden,
men absorberes ret hurtigt.

[KLIP]

/Milea

Fra : Kim Hansen

Dato : 11-05-05 01:37

"Milea @hotmail.com>" <mileamillz<REMOVE> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Til tørre hænder, bruger jeg en creme med Aloe Vera, da det samtidig
> 'heler' evt. rifter - og så lægger den sig ikke som et lag OVENPÅ huden,

Hej.

ja det er den jeg bruger... men prøver sgu lige med en eller anden creme med
aloe vera:)

kim

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 11-05-05 03:18

"Milea @hotmail.com>" <mileamillz<REMOVE> wrote in message
> [...]
-sakse-
> [...]
>
> Til tørre hænder, bruger jeg en creme med Aloe Vera, da det samtidig
> 'heler' evt. rifter - og så lægger den sig ikke som et lag OVENPÅ huden,

Hejsa.

Samme her, lider ualmindeligt meget af tørre naller om vinteren, så der
bruger jeg enten Helosan eller en af de der fede medicinale cremer man kan
købe i håndkøb på apoteket - virker som en drøm.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-05-05 22:55

> Nivea - den blå dåse? Den ville jeg aldrig bruge, men okay, har også
> dårlige minder omkring den creme. Jeg synes den fedter FOR meget!

Den creme er fyldt med vand som gør huden tør, så du skal bruge mere og
mere. Godt for Nivea, men dårligt for din hud.

Mark

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 10-05-05 21:23

Kim Hansen wrote:

> lyder måske dumt... men hvordan bruger man dem (skintonic og
> natcreme)? det er ikke lige mig at stå og spørge løs om sådan noget i
> en butik....:) så en lille instruktion her ville være rart.

skintonic putter du på et lille stykke vat, og dupper så på det RENE
ansigt...
det gør du både morgen og aften... om morgenen smører du lidt ansigtscreme
på (dagcreme) efter skintonic, og om aftenen er det natcreme*G*
det er ikke raketvidenskab*G*

> har lige for en time siden sendt en mail til en ang. priser på en
> ansigt, fødder og hånd behandling. tager nok sådan en omgang bare
> lige for at se hvad det er for noget.

spændende ;)

> til).
>
> bruger Hand & nail lige for tiden men synes ikke at det virker på lang
> sigt... eller det er måske meget normalt at det kun holder den tid
> det er på?

hvis du virkelig vil give hænderne noget, så kan en god gang kopattesalve
være godt..... især hvis du bruger at vaske hænderne meget..... den er lidt
fed, men giver en masse godt til huden...
hvis du en aften vil være EKSTRA god ved dine hænder (og fødder for den sags
skyld) kan du smøre et godt lag kopattesalve på, og tage et par
bomuldshandsker (eller sokker) ovenpå, og sove med det natten over.....

> ang. negle... dem har jeg helt selv klaret at pille mere end langt
> ned:(

få da kosmetologen til at få styr på det....

> er bare ganske alm. korthåret. ikke noget fancy ej heller kedeligt.
> bruger ikke børste kaster lidt voks i og sætter den med hænderne. er
> rimeligt sikker på jeg vil se rimeligt dum ud som skaldet:)))

så længe man lige gider gøre lidt ved det, og det ikke bare klasker ned som
en hjelm, så er et også fint ;)

> hårkur... hvad gør det? og er det bare ned i butikken og finde et
> produkt der hedder hårkur?

ja, enten det, eller snak med din frisør ;)

> [...]
> fjerne dem.ansigtet barberer jeg et sted mellem 1 og 3 gange om ugen.
> skal jeg ud er det altid nybarberet! jeg sørger også for altid at

lidt stubbe i ansigtet er ok, så længe man ellers er velsorgineret...

> [...]
> går til og et skud på det ene håndled som jeg gnider ud på det andet.
> synes ikke selv det er for meget og har heller ikke fået klager over

hvis ikke din Stick har antiperspirant effekt, så kunne det være værd at
overveje at købe en antiperspirant... det er en creme man smører på huden
(ofte som rollon) som modvirker svedlugt.... man kan godt lugte af sved
selvom man har duft på ;)

> vasker hænder med håndrens 3-4 gange om dagen og med håndsæbe en 6-10
> gange så der er aldrig nikotin fingre.

endnu en god grnd til at bruge en god fed creme...

> sveske med komplekser og eksem.
>
> har heldigvis aldrig tørre læber.

man kan også gå andre læbepomader.... slevom man ikke har tørre læber, kan
man godt være lidt "tør" at kysse på*G*

> gør jeg tit... brusseren på spul og så lige ind i øret... totalt rart
> og det virker:)

prop lige en vatpind efter, ikke nødvendigvis ind i øret, men ude i
kringelkrogene i øret.... og har du en tendens til hår i/på ørerne, så få
lige frisøren til at tage dem......

> [...]
> jeg ved godt at den ene er til håret og den anden til kroppen... men
> gør body lotion rent? eller er det bare en for for creme?

bodylotion er creme til kroppen, som man kommer på efter badet......
du behøver såmænd ikke alt muligt fancy for at vaske dig... du kan sagtens
bruge lidt af alt det ekstra du propper i håret til at vaske kroppen med
også.....

> for nogen kan det godt se ud som om det bare er en masse dumme
> spørgsmål... men seriøst fatter ikke en bjælde af alt sådan noget:)!

hehe jamen så er det jo godt vi er her til at hjælpe....

lige en ting jeg kom til at tænke på, nu vi ER i Dss ;)

kønsbehåring...... barberede boller er ret lækkert.... men KUN selve
nosserne (og måske roden af pikken)..... du kan trimme håret omkring let,
med en saks, men lad for guds skyld være med at fjerne andet hår....

jeg ville personligt ønske du lod hårene på brystet være*G* rigtige kvinder
kan lide mænd med bløde hår på brystet.... det er altså federe at putte på
et bryst med bløde hår, frem for skægstubbe*G*

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 10-05-05 22:49

> [...]
> skyld) kan du smøre et godt lag kopattesalve på, og tage et par
> bomuldshandsker (eller sokker) ovenpå, og sove med det natten over.....

Og selv samme kopattesalve er så på listen over kræft fremkaldne
stoffer....

måske er den god og billig.... måske kun billig ..

MVH
Lars Bisgaard

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-05-05 06:41

Lars Bisgaard wrote:

> Og selv samme kopattesalve er så på listen over kræft fremkaldne
> stoffer....

tja, det er der jo så meget der er.....

> måske er den god og billig.... måske kun billig ..

som frisør der generelt har tørre hænder, kan jeg kun understrege at den er
god......

Fra : Kim Hansen

Dato : 11-05-05 01:38

> [...]
>
> --
> Knus, Sabina
> Se vores sunde, smukke og charmerende persere på

der var mange gode råd:)

ang. barberingen... jeg er helt glat:) og ærligt det har jeg den klart bedst
med og har endnu ingen klager fået! jeg har det på samme måder med piger...
væk med skidtet så vi kan se på sagerne:)

Kim.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 11-05-05 07:41

Kim Hansen wrote:
> [...]
> klart bedst med og har endnu ingen klager fået! jeg har det på samme
> måder med piger... væk med skidtet så vi kan se på sagerne:)

hehe jamen hver sin smag..... jeg bryder mig ikke om det.... hverken på mænd
eller kvinder....

kan du ikke gøre mig en stor tjeneste?
fjerne det af indlægget du ikke direkte svarer på?
det vil gøre det meget mere behageligt at læse dine indlæg, når man ikke
først skal scrolle helt ned i bunden for at finde 4 linier.....

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 10-05-05 07:51

Nana Sørensen skrev:

> Nu ved jeg ikke hvilken badesæbe du bruger, men hvis du bruger
> en flydende, så drop det. Fast sæbe skylles nemt af, og udtørrer
> ikek huden så meget som de flydende varianter.

Det må være noget individuelt; i hvert fald er jeg uenig. Jeg gik
for en 30 år siden over til udelukkende at bruge shampoo eller body-
shampoo til både hår og hud, da "blok-sæbe" udtørrede min hud for
meget, og jeg kunne ikke finde på at bruge fast sæbe på kroppen igen.

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-05-05 22:51

Hej Kim

Du er en mand, så du slipper generelt let omkring det.

> jeg hiver sol cirka 2 gange om ugen og det har giver en del farve.

Nok lidt for meget farve, tror jeg. En gang om ugen er nok til en fin kulør.

> [...]
> kunne blege dem der var porcelæn... så det vil koste mig en større
> formue at få dem skiftet.... nogen der ved mere om det og hvad jeg

Du skal ikke børste dem så meget. Du får kun blottede tandhalse ud af det og
det gør av. Du får nok mest ud af en ½-årlig rensning hos tandlægen.

> [...]
> totalt smadret! jeg har gennem længere tid tidligere brugt hand &
> nail men det hjalp ikke det store. huden flækker og tører ud. hvad

Lad være med at pille. Mange kvinder tænder på pæne hænder. Kan du ikke
holde op vil jeg foreslå en hypnotisør.

> min ansigts hud er som sådan fin nok men lidt pleje kan jo ikke
> skade! så hvilke cremer eller lignende kan jeg bruge der?

Normalt ville jeg sige Bioterm, men det er så pisse dyrt. Pris og kvalitet
hænger dog uløseligt sammen med sådanne produkter. Jeg bruger Vichy Homme
Mag-C, der er udmærket og til at betale. Vichy er ret godt i betragtning af
prisen. Kun ca. 130 kr. for en tube. Fås på apoteket. Decideret herrecreme
trænger ind i huden og efterlader den fugtig, men tør. Det kan mænd lide. De
fleste kvinder vil helst se smule skinende/glinsende ud bagefter, så det gør
kvindecremer.

> [...]
> trimmer? eller kommer skidtet så bare til at stritte lige ud i
> luften? har ikke lige gidet at finde ud af det på den hårde måde:)

Du er en mand. Hår er tilladt. Det er kun på hvis du har voldsomme hår på
ryggen eller hvis dine øjenbryn er vokset sammen til et, du skal gøre noget
ved det.

> hvad er dr ellers hvad ma kan gøre for at se sund, rask og indbydende
> ud? (glem alt om sport:)

Spis sundt, få søvn nok. Vær åben og smilende. Hvis du gør noget ud af dig
selv, så vær konsekvent. Hvis du er glatbarberet, så vær altid glatbarberet
og ikke kun én gang om ugen. Sagt på en anden måde, så skal du ikke give
indtryk af at have gode og velsoignerede dage og mindre gode "hængt kat"
dage. Giv indtryk af, at de gode dage er de normale dage.

Derudover så brug herreparfume udover deodorant. Det giver prikken over
i'et. Den her synes jeg selv (og de kvinder jeg spurgt) er rigtig god.

http://www.escentual.co.uk/lacoste/style_in_play/styleinplay01.html

Og husk at du ikke skal tage bad i den. Det handler om antydningens kunst.
Et par spray på halsen er rigeligt.

Mark