Anker Boye's "A-navne"
Fra : Malene P

Dato : 09-05-05 22:04

I aftenens "Deadline", fandt Anker Boye -Socialkammeraten med de 46 ben-
lige tid til at møde Martin Krasnik for igen at snakke udenom, at man til
HCA-showet i desperation har spildt omkring 6 mio på den aldrende Tina
Turners 10 minuters playback. Martin Krasnik undlod af en eller anden sær
årsag at komme nærmere ind på, hvilke såkaldte "A-navne", denne
Anker -flydealtidovenpå -Boye, og hans lumre slæng havde haft i tankerne. Og
ikke mindst hvad disse "A-navne" i givet fald skulle have haft i honorar.
Var Tina Turner blot et B-navn til sine 6 mio? Og flyder Anker Boye og sine
medsammensvorne fortsat ovenpå for skatteydernes penge? Og hvad med Brian
Mikkelsen -millionærarvingen?

Malene P

Fra : Henri Gath

Dato : 09-05-05 22:32

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

"Boye og hans lumre slæng".......*LOOOL* meget dækkende betegnelse for alle
de socialkammerater, der sviner med hårdtarbejdende menneskers penge..

Fra : Bo Nielsen

Dato : 10-05-05 00:53

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
alle
> de socialkammerater, der sviner med hårdtarbejdende menneskers penge..

Det er jo deligt nemt at spille KONG SMART , for andre folks penge . Alle de
snobberøve skulle selv have haft lov at betale op af deres egen lomme.

mvh Boni

Fra : René Hvid

Dato : 10-05-05 17:04

"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> de
> snobberøve skulle selv have haft lov at betale op af deres egen lomme.

Og hvad skulle det så hjælpe, alle de penge der ligger der er jo bare nogen
de har "stjålet" tidligere

--
Rene Hvid
Alias "Benneweis"

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 09-05-05 23:59

Malene P skrev i meddelelsen
<427fd05d$0$50628$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

>medsammensvorne fortsat ovenpå for skatteydernes penge? Og hvad med Brian
>Mikkelsen -millionærarvingen?

Hvad har han med det at gøre ?

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Malene P

Dato : 10-05-05 05:42

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Malene P skrev i meddelelsen
> <427fd05d$0$50628$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Hvad har han med det at gøre ?

Mig bekendt er han kulturminister og har dermed et ansvar for, hvad der
bruges af skattekroner på sådanne arrangementer.

Malene P

Fra : Frank

Dato : 10-05-05 12:46

Hej

> Mig bekendt er han kulturminister og har dermed et ansvar for, hvad der
> bruges af skattekroner på sådanne arrangementer.

Ikke helt - og ikke alene:

Fonden H.C. Andersen 2005 planlægger, koordinerer og formidler hele
fejringen af H.C. Andersens 200-års fødselsdag i 2005. Såvel nationalt som
internationalt. Den har til huse i Det Adelige Jomfrukloster i Odense.

Bag fonden står den danske stat ved Kulturministeriet og Økonomi- og
Erhvervsministeriet, Odense Kommune, Fyns Amt og Bikubenfonden. Fondens
bestyrelse består af ni medlemmer med borgmesteren i Odense Kommune, Anker
Boye, som formand. Der er i alt tre repræsentanter fra Odense Kommune/Fyns
Amt, tre statslige repræsentanter samt tre repræsentanter fra Bikubenfonden.

Selv om kultur-, Økonomi og Erhvervsministeriet også står bag fonden er det
jo bestyrelsen der sætter rammerne for fondens virke.

Mvh
Frank

Fra : Kim2000

Dato : 10-05-05 13:45

> [...]
> tankerne. Og
> ikke mindst hvad disse "A-navne" i givet fald skulle have haft i

Jeg sad og smilede da Boye ikke mente han havde forstand på hvad et
A-navn er, man skulle tro manden ikke havde set MTV, Boggie eller for
den sags skyld havde snakket med sine børn de sidste 3-4 år. Når man
åbenbart er helt uviden om hvad der sker på musikscenen, så burde man
nok ikke være manden der hyrer kunstnere, og hvis man bruger 4 millioner
mere end bestyrelsen har sagt god for, kunne man jo også have ringet
bare 1-2 medlemmer op og spurgt om hende dersens Tina fortsat er hot
(eller bare ringet til sin datter og spurgt). Manden glemte den simple
logik; vil den almindelige dansker gå til en koncert med denne kunstner?

mvh
Kim

Fra : JH

Dato : 10-05-05 23:27

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in news:T02ge.559$QT2.402
@news.get2net.dk:

> [...]
> (eller bare ringet til sin datter og spurgt). Manden glemte den simple
> logik; vil den almindelige dansker gå til en koncert med denne kunstner?

Svaret er: Ja!