Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sammenligning af Canon EF 70-200/300 mm ob~
Fra : Jesper HVL

Dato : 09-05-05 08:37

Hi Group!

Jeg fandt lige tilfældigt følgende mini-sammenligning på nettet. Den
burde være interessant for alle der overvejer "hvilket 70-200/300" mm
objektiv de skal købe. Der sammenlignes følgende Canon EF fatning
objektiver:

- Sigma 28-200/3.5-5.6
- Sigma 70-200/2,8 HSM EX
- Canon 75-300/4-5.6 IS USM III
- Canon 70-200/4 L USM
- Canon 70-200/2,8 L USM

Dvs. stort set det som menigman har råd til Kameraet der er brugt er
et Canon 300D.

Mvh Jesper

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-05-05 08:52

Jesper HVL wrote:
> [...]
> burde være interessant for alle der overvejer "hvilket 70-200/300" mm
> objektiv de skal købe. Der sammenlignes følgende Canon EF fatning

Fantastisk, hvor er den ? ;)

> - Sigma 28-200/3.5-5.6
> - Sigma 70-200/2,8 HSM EX
> - Canon 75-300/4-5.6 IS USM III
> - Canon 70-200/4 L USM
> - Canon 70-200/2,8 L USM

Det er da nemt, man skal købe et EF 85 f1.8 og et EF 200 f2.8L..

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 09-05-05 08:57

> Det er da nemt, man skal købe et EF 85 f1.8 og et EF 200 f2.8L..

Glemte du ikke EF 135mm f/2L?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 04/14/05)

Fra : Hans Joergensen

Dato : 09-05-05 09:48

Jens Bruun wrote:
> Glemte du ikke EF 135mm f/2L?

Ikke nødvendigvis.. man kan sagtens klare sig uden.

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Jesper HVL

Dato : 09-05-05 09:35

Hans Joergensen wrote:

> Fantastisk, hvor er den ? ;)

> Det er da nemt, man skal købe et EF 85 f1.8 og et EF 200 f2.8L..
>
> // Hans

Jeg var vist for tidligt oppe idag

Her: http://www.slo-foto.net/reviews-56.html