Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flere fuglebilleder
Fra : Hans Kruse

Dato : 08-05-05 17:34

Kun delvist Se denne skønhed med indbygget mascara! Enhver kvindes
misundelsesobjekt http://www.pbase.com/hkruse/image/43102831/original
Måske kønnere tæt på end http://www.pbase.com/hkruse/image/43103367 ....
Ellers starter de nye her http://www.pbase.com/hkruse/image/43103349 i
folderen.
Jeg legede også med at gå tæt fuglene bag trådnet med min 24-70mm
http://www.pbase.com/hkruse/image/43103360
Jeg så også lidt på rovfugletræningen med den store hornugle
http://www.pbase.com/hkruse/image/43102528/original. Den ser ud til at nyde
kyllinger http://www.pbase.com/hkruse/image/43102532 ellers fik jeg
nogle tæt på f.eks. http://www.pbase.com/hkruse/image/43102538
Jeg var også forbi leoparden
http://www.pbase.com/hkruse/image/43094433/original, som er specielt drilsk
fordi buret har nogle kedelige metalstænger, men jeg synes jeg var lidt
heldig med at undgå den diffuse ude af fokus fornemmelse, man normalt får.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Bo Bjerre

Dato : 08-05-05 21:11

Hans Kruse wrote:
> [...]
> heldig med at undgå den diffuse ude af fokus fornemmelse, man normalt får.

Både sjove og gode ting. Hvilen have besøgte du ?

Bo //

Fra : Hans Kruse

Dato : 12-05-05 12:21

> Både sjove og gode ting. Hvilen have besøgte du ?

København, som du kan se på albummet
Mvh,
Hans

Fra : Bo Bjerre

Dato : 12-05-05 17:41

Hans Kruse wrote:

> København, som du kan se på albummet
> Mvh,

-undskyld mine manglende evner...

Det næste bliver vel at du har GPS i dine EXIF data, så vi ved på
hvilken side af buret, du stod, og kompas, der fortæller hvilken vinkel
do tog det i

Bo //

Fra : Hans Kruse

Dato : 12-05-05 18:09

> Det næste bliver vel at du har GPS i dine EXIF data, så vi ved på
> hvilken side af buret, du stod, og kompas, der fortæller hvilken vinkel
> do tog det i

Ja, god idé

Fra : Bo Bjerre

Dato : 12-05-05 19:02

Hans Kruse wrote:

> Ja, god idé

Jeg sætter en kasse god whisky på at det er realitet om 5-6 år i
kameraer til under 5.000kr.

Jeg satser på at denne mail ikke kan findes om 5 år

Bo //

Fra : Karl Olsen

Dato : 08-05-05 22:07

Hans Kruse <hans.kruse@mail.tele.dk> wrote:

> Den ser ud til at nyde kyllinger
> http://www.pbase.com/hkruse/image/43102532

LOL! Er du sikker på at den ikke kommer ovre fra
http://www.humandescent.com/ ?

Karl Olsen