Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Venezia
Fra : Hans Kruse

Dato : 05-05-05 21:36

Jeg var på en lille tur til Venezia og her er lidt indtryk fra turen, start
her http://www.pbase.com/hkruse/image/42998636/original

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : michael bs

Dato : 05-05-05 23:10

> Jeg var på en lille tur til Venezia og her er lidt indtryk fra turen,
> [...]

Tak for kigget. Smukke billeder. Var der ikke nogle morgener eller aftener
med det berømte venetianske dis/tåge, der kunne give meget maleriske
billeder?
Genialt med lidt stemningsbilleder fra Venezia for en halvitaliener som mig.
Din 24-70L er vist et meget vellykket eksemplar i forhold til alle de
brugere på dpreview, som har fået et eksemplar, der ikke burde være sluppet
igennem kvalitetskontrollen.
Jeg har af samme grund holdt næsen væk fra dette objektiv.

mvh Michael

Fra : Hans Kruse

Dato : 06-05-05 19:08

> Tak for kigget. Smukke billeder. Var der ikke nogle morgener eller aftener
> med det berømte venetianske dis/tåge, der kunne give meget maleriske
> billeder?

Tak for kommentaren, med desærre artede vejret sig ikke rigtigt til det,
desværre. Jeg kan ellers også godt lide morgen stemninger.

> [...]
sluppet
> igennem kvalitetskontrollen.
> Jeg har af samme grund holdt næsen væk fra dette objektiv.

Selvom det er tungt, så er det absolut at anbefale. Hvis du får et
eksemplar, der ikke er helt ok, så er der jo garantien. Alle mine Canon
objektiver har været ok.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Brian Lund

Dato : 06-05-05 07:13

> Jeg var på en lille tur til Venezia og her er lidt indtryk fra turen,
start
> her http://www.pbase.com/hkruse/image/42998636/original

Billedet af damen og hunder synes jeg er rigtigt godt! - Bare lidt synd med
stangen i bunden af vinduet...
Der er en del fine billeder imellem, men jeg savner lidt de mange smalle
gader, som jeg kan huske fra jeg var der sidst :)

Brian

Fra : Hans Kruse

Dato : 06-05-05 19:10

> Billedet af damen og hunder synes jeg er rigtigt godt! - Bare lidt synd
med
> stangen i bunden af vinduet...

Tak og det kan du have ret i, men der var ikke så meget at gøre ved det....

> Der er en del fine billeder imellem, men jeg savner lidt de mange smalle
> gader, som jeg kan huske fra jeg var der sidst :)

Jeg tog nogle enkelte billeder, men synes ikke rigtigt der så meget
interessant. Men udelukker selvfølgelig ikke den mulighed. Nu var jeg også
af sted med konen, så jeg var lidt begrænset specielt da hun ikke fandt
så mange shopping muligheder, men det var vel meget godt....

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : [HCS] 4000