Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Pixma 4000 blæk warning
Fra : Peter Holm

Dato : 03-05-05 13:59

hejsa
nogen ide om hvor mange A4 prints en patron ca. kan klare EFTER man har fået
warning om, at den er ved at løbe tør.
Jeg ved det kommer an på billedet man printer naturligvis, men bare sådan
cirka.

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk

Fra : Tommy Fer

Dato : 03-05-05 14:12

Peter Holm wrote:
> [...]
> warning om, at den er ved at løbe tør.
> Jeg ved det kommer an på billedet man printer naturligvis, men bare sådan

Tjae. A4 fotos... er mit bud 2... men det er også mange normal sider.

Jeg var hihvertfald imponeret over hvor langt min i865 kørte på
literen... (samme skrivehoved som ip4000)

mvh Tommy Fer

Fra : PMH

Dato : 03-05-05 14:37

" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fået warning om, at den er ved at løbe tør.
> Jeg ved det kommer an på billedet man printer naturligvis, men bare sådan

Jeg synes min kører i evigheder efter at den kommer
med den første advarsel

Det kommer selvfølgelig an på hvad der printes..
Men der er til en del i "reservetanken".-.

Mvh
PMH

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 03-05-05 15:06

"PMH" <tjaa@tjaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med den første advarsel
>
> Det kommer selvfølgelig an på hvad der printes..
> Men der er til en del i "reservetanken".-.

Helt enig og når den kommer med slut beskeden slukker man blot printeren og
venter et par timer så printer den igen
Det her kan være interessant for IP4000 / i865 ejere
http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=4346&PN=1
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : KASO

Dato : 03-05-05 16:11

> Det her kan være interessant for IP4000 / i865 ejere
> http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=4346&PN=1

Tak for link'et!

Jeg har selv i560 - og bruger MMC-patroner fra Printmore. Jeg oplevede som
enkelte andre i tråden et "ødelagt" printhovede, men en kontakt til
Printmore, der jo garanterer for sine produkter, gav et hint: Man skal
afmontere printhovedet og sætte det i blød i en underkop med vand natten
over. Næste dag monterer man det igen, kører en dyserensning - og printeren
fungerer igen! Fin service - og billige patroner!

Fra : OCB

Dato : 03-05-05 21:07

"Peter Holm" <phc@stofanet*REMOVE*.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fået warning om, at den er ved at løbe tør.
> Jeg ved det kommer an på billedet man printer naturligvis, men bare sådan

Ret nemt, er der en farve i billedet som printeren ikke har mere af, så
skriver den ikke billedet ud og giver en besked. Ergo, du kan skrive indtil
den selv siger til.. (Har en IP8500)

Med venlig hilsen
Ole Condrup
www.condrup.dk

Fra : Peter Holm

Dato : 04-05-05 07:56

OCB wrote:
> [...]
> så skriver den ikke billedet ud og giver en besked. Ergo, du kan
> skrive indtil den selv siger til.. (Har en IP8500)

dejlig anordning.
tak.

Peter Holm
www.peterholmfoto.dk