Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital fremkaldelse for 1. gang
Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 03-05-05 09:34

Hej!

Normalt udskriver jeg selv mine billeder, men vil nu prøve at få dem
fremkaldt online.

Jeg har læst følgende artikel: http://kortlink.dk/digitalmagasinet/s4u
og er blevet lidt klogere - så langt så godt.

Det jeg er lidt usikker på er hvor meget af billederne som beskæres
hvis jeg gerne vil have mine billeder i 10x15 cm.

Kunne så se at Colormailer (http://kortlink.dk/colormailer/s4v) har et
lille program hvor man vist selv står for at beskære billederne -
ganske fikst.

Findes der nogle danske firmaer/sider man kan finde tilsvarende eller
hvad skal man gå efter?

Mvh

Jimmy

Fra : Ukendt

Dato : 03-05-05 09:38

"Jimmy Frederiksen (slet F0TSQ)" <jimmy@F0TSQe-frederiksen.dk> skrev i en
meddelelse news:11151094260.412679705878826@dtext.news.tele.dk...

> [...]
>
> Kunne så se at Colormailer (http://kortlink.dk/colormailer/s4v) har et
> lille program hvor man vist selv står for at beskære billederne -

Hvorfor bruger du ikke http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/ og beskærer dem
selv?

/Alex

Fra : Jimmy Frederiksen

Dato : 03-05-05 19:40

Alex Linaa <www.linaa.com> skrev:

>Hvorfor bruger du ikke
>http://ekot.dk/programmer/JPEGCrops/
>og beskærer dem
>selv?

Jo, det var da en mulighed - den havde jeg ikke lige tænkt på det.

Tak for svaret.

Mvh

Jimmy